#1
|
|||
|
|||
16v Webers hulp met dynamo en bekrachtiging
Ik loop tegen een probleem. Heb mijn mk3 16v van Webers voorzien met een lang inlaatspruitstuk. Hoe kan ik nu mijn dynamo best bevestigen en mijn stuurbekrachtiging behouden? Heb al wat opzoek werk verricht maar heb niets kunnen vinden.
__________________
pedal to the metal !! golf 1 16v itb's rallycrossproject: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=92526 youtube: fausto rallycross |
#2
|
||||
|
||||
VW motorsport steun? Voor een 16vG60? Dan komt je dynamo achter je blok, heb ik ook op die manier zitten
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#3
|
||||
|
||||
En anders afscheid nemen van je stuurbekrachtiging |
#4
|
||||
|
||||
of kleiner potje van bijvoorbeeld corrado gebruiken
|
#5
|
||||
|
||||
Dat tankje van de stuurbekrachtiging kun je ook verplaatsen
Die van mij zit ook op een heel andere plek omdat het anders niet uitkwam
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#6
|
|||
|
|||
Die 16vg60 steun is me wat te duur. De auto gaat binnenkort te koop staan dus wil de kosten proberen laag te houden en de dynamo ook. Zonder stuurbekrachtiging gaat niet omdat het diff is vastgelast. Nu zijn we erachter dat de steun en dynamo van een 8v wel eens een goede oplossing zou kunnen zijn.
|
#7
|
|||
|
|||
Dit werkt dus
De steun van een VW Golf Mk3 GTI 8V onderdeelnr. 028 903 143 AD Met bij horende veerspanner, dynamo en multiriem. stuurbekrachtiging kan dus ook gewoon blijven
__________________
pedal to the metal !! golf 1 16v itb's rallycrossproject: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=92526 youtube: fausto rallycross |
#8
|
|||
|
|||
en hier een plaatje ervan
__________________
pedal to the metal !! golf 1 16v itb's rallycrossproject: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=92526 youtube: fausto rallycross |