|
|||
|
|||
Golf MK2 1.8 GTI Wolfsburg Edition Blauw
Hallo allemaal!
Hierbij verkoop ik mijn Golf 2 Gti Edition uit 89'. Het gaat hier om een 1.8 8v met g60 versnellingsbak. Twee weken geleden heeft hij een grote beurt gehad, distributie is vervangen, kop gevlakt en nog veel meer. Enkel moet de k jetronic afgesteld worden omdat hij niet echt lekker stationair loopt. (bij bolku 45 euro) De golf verkoop ik ivm aankoop nieuw project. Km stand: 180.xxx km Supersprint open uitlaat van voor tot achter [alleen einddemper] Spaghetti spruitstuk Lederen Editon blue interieur in goede staat (zeldzaam) Deuren met audi klinken Half gecleande achter klep met spoilertje Gti grill met rode bies Rood witte achterlichten Heeft ook een redelijk verse APK. (31-01-2014) Hierbij is een remklauw incl. handremkabels vervangen (bonnen aanwezig) Net nieuw KW schroefset G60 Versnellingsbak Nieuwe koppeling drukgroep G60 lijsten rondom Een jaar of 4 geleden opnieuw gespoten Zwarte hemel Auto gaat weg zonder wielen Vraagprijs: 3000,- Omgeving Leerdam Tel nr: 06 39582923 Zeer dikke nette MK2!! Voor vragen kan je altijd bellen of een berichtje sturen. Mvg Kevin |