|
||||
|
||||
Je hebt wel een voordeel met Daimy, wielbouten hebben geen kans om vast te gaan zitten en of vast te roesten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Huh hoe bedoel je? |
|
||||
|
||||
Dat je om de haverklap andere wielen hebt.
|
||||
|
||||
Oh zo! Hahaha nee klopt:p dat krijg je met een vriend die een wielentik heeft haha
|
|
|||
|
|||
Dat groen steekt mooi af bij 't zwart!
|
||||
|
||||
Dankjewel christian! Moet een beetje opvallen met me zwarte auto in de winter:p
|
|
|||
|
|||
Leuk, gekleurde velgen, daar hou ik van! Veel beter dan die 4 spaaks!! = Lelijk
|
||||
|
||||
Die votex wielen? Die waren ook leuk ma die hebben ma 2 weken erop gelegen.
|
|
||||
|
||||
En de nieuwe update...
Aangezien je van de originele stoelen van de Polo nogal last krijgt van de rug.. Op zoek gegaan naar een ander interieur voor de Polo, en uiteindelijk uitgekomen bij een interieur van Area51: Een nieuw type Golf 3 GTI Edition interieur, waarvan Yoni de achterbank zelf omgebouwd heeft zodat het passend is in de Polo Uiteraard staan er voor het komende meetingseizoen nog een aantal kleine updates op het programma
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Ziet er toppie uit!
|
|
|||
|
|||
DIK in orde! Erg fraai interieur!
|
||||
|
||||
Thanks Sven en Chris, ben er ook erg blij mee! En nog blijer dat het me helemaal in me eentje is gelukt om aan te passen en in te bouwen ! En nu inderdaad op naar de volgende kleine updates
|
|
||||
|
||||
Bandjes voor seizoen 2014 liggen ook klaar, ready to stretch
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Zo bandjes zijn eromheen geploft...
even een sneakpeak! 165-45-16 om een 7,5x16
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hier ook maar even updaten...
Aangezien het mechanisme van de ruitenwissers kapot was deze recent vervangen voor een nieuw OEM nieuw exemplaar. Toen het stuur en de airbag eraf waren maar meteen een Lupo 3L stuur gekocht Gisteren ook begonnen met de jaarlijkse schoonmaak van de wielkasten, daar kwam het volgende achter de plastic wielkuipen vandaan Vandaag de voorbumper eraf gehaald, koplampen gedemonteerd, gewetsand en gepolijst. Hierna nog de mistlampen,knipperlichten en koplampen bewerkt met folie Volgende op het to-do lijstje is de hulpveren verwijderen om nog een stukje lager te kunnen
|
||||
|
||||
Ligt er mooi bij! Wordt steeds beter! 👍
|
|||
|
|||
Kun je trots op zijn, ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
Quote:
Tnx.. stapje voor stapje word het wel iets! Quote:
Tnx Christian. Ben er ook behoorlijk trots op..zeker omdat ik ook veel zelf doe/probeer! Alleen de hulpveren verwijderen word toch echt met behulp van Daimy gedaan
|
||||
|
||||
Netjes zo!
Gister geloof ik nog zien rijden in Sittard, ik reed in een zwarte golf 2.