|
|||
|
|||
944 sportstuur op golf 1
Ik heb een sparco sportstuur op het oog voor mijn golf 1.
Het stuur in kwestie is afkomstig van een porsche 944. Ik heb al wat research gedaan, maar ik geraak er niet echt uit. Kan iemand me bevestigen of dit stuur gaat passen op mijn golf 1 uit 1982? Alvast bedankt ! |
|
||||
|
||||
Over het algemeen wel. Kan zijn dat je pinnetje moet omlassen. Althans bij het normale stuur.
|
|
||||
|
||||
Past 1 op 1, ik heb ook een 944 leren stuurtje in mijn daily zitten
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook in de jetta.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat had ik niet van jou verwacht
|
||||
|
||||
Paste bij mij ook 1 op 1 in mijn 82er
|
||||
|
||||
Ik had ergens ooit gelezen dat je zat met knipperlicht schakelaartje?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, kwam dat ding eens tegen op de rommelmarkt voor een stuiver. Nou ja, dan doen we er ook niet moeilijk over natuurlijk. Beetje ruimte is er wel voor iets leuks. Maar alles past direct, je hoeft ook geen hendels om te zetten. Sterker nog, in een 944/924 zitten dezelfde hendels. |
|
||||
|
||||
Toen ik mijn porsche 924 stuur erin zetten ging het knipperlicht niet meer automatisch uit na het draaien van het stuur.
|
|
|||
|
|||
Afhankelijk van het type kan het zijn dat het kunststof nokje dat de richtingaanwijzer na gebruik weer terug drukt in middenstand op een andere plek zit. Als ik het me goed herinner zit dat hokje echter op een schijfje dat je dan weer kan draaien als je loshaalt. Ik heb zelf nl. ook een keer dat probleem gehad bij mijn 944, daar hadden ze een stuur van een nieuwer type in gezet.
|
|
||||
|
||||
Dan was dat nokje bij jou gewoon afgebroken powah, die hoort er gewoon te zitten, maar breken wel vaker af. Is gemakkelijk over te zetten als dat stuk is, inderdaad gewoon die ring vervangen.
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank, heren !
Duidelijk uitleg hiervoor! |