|
|||
|
|||
Mijne gti
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ondertussen weer een jaartje verder.
Cabrio project is verkocht, men broer rijd nog steeds met de rode GTI en ik heb de grijze 1100 overgenomen, bruin gerold en omgebouwd naar R6 carbs.
|
||||
|
||||
golf 1 gti met g 60 motor
hallo, ik ben van diepenbeek
golf 1 gti g60 bbq golf 1 |
|
|||
|
|||
Quote:
Welk merk / type velgen zijn dit? |
|
||||
|
||||
[QUOTE=daveke]hallo, ik ben van diepenbeek
golf 1 gti g60 bbq golf 1 [/QUOTE Staat mooi zo die grijze!
|
|||
|
|||
Projectje waar ik aan bezig ben
woon in Deinze |
|
|||
|
|||
https://www.flickr.com/photos/simon...in/photostream/
mijn beestje op lay low deze bolt rond in het antwerpse.. en dan nog een 79' project in de garage staan die ook nog lang niet zal buiten komen |
|
|||
|
|||
Quote:
@weazel :zal ik niet geweest zijn aangezien hij nu volledig uit elkaar ligt om gerestaureerd te worden maar het is wel raar want moet veel langs de kanten van wondelgem/evergem zijn en een goeie vriend van me rijdt met een jetta 2 dus je deed me ff twijfelen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Het was wel een week of drie terug, op zondagnamiddag, er stond ook een Keltisch kruis op de zijkant.. Dan rijdt er nog iemand in Wondelgem rond met een licht blauwe mk1 en witte wielflappen |
|
|||
|
|||
mss een fb groepje opstarten?
|
|
|||
|
|||
Stuurt gerust een pm om me toe te voegen
|
|
|||
|
|||
Belg, maar woon net over de grens in nederland, makkelijk voor motorswap, niet dat dat de eerste reden was om daar te wonen maar je kan wel mooi legaal rondrijden. Mk1 met 20vt'tje.
ben ook te vinden voor FB groepje.
|
||||
|
||||
nog maar net smoelboek en ik zie het voordeel er al van in
|
|
||||
|
||||
Quote:
Foto van de 20v? Ik zal een fb groep maken volksforum belgen. Wie ik moet tievoegen stuurt maar pm naar mij! |
|
|||
|
|||
Quote:
foto's kan je best ff kijken naar mijn voorsteltopic, zit namelijk op een plaats waar heel slecht internetten is (tot komende vrijdag alvast).
|
|||
|
|||
iemand die al weet van de FB groep?
|