|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt, balg is kut maar gelukkig snel op te lossen! Normaal zondag naar Lay Low. Enkel zou ik graag voorraan nog een kleine notch oen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Touche! Ga het dit jaar proberen om um tot leven te wekken
|
||||
|
||||
Gisteren nog alles gedemonteerd en naar Kristof van VAG NATION, daar een 3 kamer balg op mijn poot gezet. Alles over gebouwd en werkt perfect!
Ook nog een setje blauwe designline logo's gevonden via Richard! Ook bedankt! En das weer een mooi zeldzaam setje voor de verzameling! Auto na wat instellingen prutsen op rijhoogte: En plat, vooraan ligt hij op de aandrijfassen, met de toekomst wil ik nog een kleine notch.
Wie ben ik? --> KLIK Speelgoed: -Mk1 G60 Project Daily Drive: -Mk3 1.9TD SOLD -Mk4 1.9TDI 232Pk & 437Nm SOLD -Audi A4 b7 break S-line Last edited by Jelle-Mk1G60 : 25-04-2014 at 21:22. |
|
||||
|
||||
Netjes hoor! Ligt er mooi bij.
Logo's zelf geschilderd?
|
||||
|
||||
nope orginele bbs design line blauw rood in 70 mm nieuw in doos
|
||||
|
||||
Nieuwe wielen, nieuwe kansen.. En gelijk in de prijzen.. Van harte Jelle
|
||||
|
||||
Ziet er verdomd goed uit, maar misschien wel een keer tijd voor een nieuwe camera.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt! Ja m'n iphone heeft zijn beste tijd wel gehad eigenlijk Quote:
Yes! zeker wel tevreden! volgend weekend Eurosunday, das ook altijd wel een leuke meet! |
|
||||
|
||||
Eerste prijs al binnen?
|
||||
|
||||
Congrats!
|
||||
|
||||
Aangezien ik je niet op gezichtenboek heb en je ook verder niet tegen ben gekomen,
Hier wat fotookes van de einzer [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
|
||||
|
||||
Oh, super! Bedankt voor de foto's heb ik eens wat deftige ipv steeds met vlekken van m'n iphone camera :p wij zijn pas laat toegekomen en heb blijkbaar een heleboel mensen mis gelopen. Een andere keer opnieuw proberen! :p
|
|
||||
|
||||
Quote:
Merciekes, we lopen elkaar uiteindelijk wel tegen ut lijf aangezien ik nog zonder auto op plekken kom kan ik nog undercover rondlopen 😁
|
||||
|
||||
Quote:
22 juni VAG NATION? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope weekje of drie krijg ik me vakantiegeld gestort en dan ist volle sjas aan de mk1 zodat ie misschien nog eens het asfalt voelt dit jaar
|
|||
|
|||
Een mede-Belg met een compleet andere motor, terwijl hij niet op oldtimer nummerplaten staat (toch niet op de eerste foto's) hoe krijg je dat eigenlijk voor mekaar ?
Ik las in je ander topic dat het oorspronkelijk een 1600 was, nu ligt er een G60 in, heb je dan nog geen problemen ondervonden op de keuring ? Last edited by weazel : 07-05-2014 at 13:57. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er 2 jaar mee gereden als dagelijks voertuig. Met de keuring kan he altijd wel wat regelen. Nu staat hij al 2 jaar als oldtimer ingeschreven. |
|
||||
|
||||
Wat foto's geschoten door een kameraad!
[URL=http://s1212.photobucket.com/user/walravens1/media/3F45C080-0074-4F40-8382-D5505D48C7E5_zpsaudkqoka.jpg.html] |