|
||||
|
||||
Vandaag is mijn post golf de deur uit gegaan naar een forum lid...
Hopelijk ziet hij de tijd, om mijn project af te maken..... Wens hem bij deze alvast veel plezier mee Groet Dennis
|
||||
|
||||
Zag hem weer een paar weken onder een zeil staan.
Naar welk forumlid is hij gegaan? En hier in de buurt. |
|
|||
|
|||
regio bolsward sneek rijd ook 1 rond
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is richting Boxmeer gegaan. Niet bij ons in de buurt .. En forumlid zal zich wel melden.. groet Dennis
|
||||
|
||||
Deze rijdt nu dus bij mij in de omgeving rond. Ben benieuwd of ik hem een keer spot.
|
|||
|
|||
Er is blijkbaar al een tijdje niet meer op het topic gereageerd zie ik.
De auto is intussen eigendom geweest van 'sigi', hij is/was ook actief op het forum. Vorige maand heb ik de auto op mijn beurt van hem gekocht. De auto verkeerde intussen in vrij verregaande staat. Daarom pak ik hem nu eens volledig onder handen. De auto is nu zo goed als compleet gestript, de bedoeling is hem zo origineel mogelijk te houden met toch enkele milde aanpassingen. Zoals hiervoor al gezegd heeft deze niet zo veel originele onderdelen meer over. Hij wordt compleet opnieuw gelakt, enkele carrosseriedelen worden vervangen, de onderzijde zal zo goed als nieuw zijn. Alle rubbers voor ramen en deuren zijn besteld, de dakhemel wordt ook vervangen. Stoelen en deurpanelen ben ik nog niet uit. Motorisch wordt er ook wat aangepast, maar omdat de Belgische wetgeving dat eigenlijk niet toelaat ga ik daar niet verder op in Ik start binnenkort een topic bij projecten, daar zal ik alles trachten bij te houden met foto's. Aan alle die in dit topic al gepost hebben, bedankt voor de nuttige informatie Last edited by weazel : 01-05-2014 at 21:33. |
|
||||
|
||||
Nice,
Die is inderdaad al een paar jaar van eigenaar aan het wisselen geweest.' Deze zal ik in ieder geval gaan volgen. Word hij weer de originele gele kleur? |
|
|||
|
|||
De auto blijft het originele geel, hij wordt wel herspoten, er zijn gewoonweg teveel krassen en deuken om de oorspronkelijke lak te behouden..
Eén van de vorige eigenaars heeft ook al bepaalde delen bijgewerkt met plamuur en verf, maar het roest komt er alweer door en de verf is niet het juiste geel.. Iemand die zich het afvraagt, het ori kleur is RAL1032, "Ginstergelb". Auto is van fabriek af niet vernist. Grtn |
|
|||
|
|||
|