#1
|
||||
|
||||
Lek aan brandstofpomp??
Zit met een probleem. Vanaf ik het contact aanzet begint er benzine te druppelen van bij de brandstofpomp onderaan de auto. Het druppelt niet als het contact af staat. Gisteren heb ik de auto met zen achterste een halve meter omhoog gezet en toen begon het ook te druppelen zonder dat ik het contact aan zette. Dat stopt na een tijdje weer.
Ben onder de auto gekropen en heb eens gekeken en het druppelt niet van op 1 plaats. Die zwarte behuizing, de brandstofpomp en de brandstoffilter zijn allemaal vochtig van de benzine, en op meerdere plaatsen hangen er druppeltjes. Iemand een idee wat het probleem zou zijn en hoe ik het kan oplossen? Ik zou die behuizing met alles er op en er aan er wel willen vanonder halen, maar ik zou niet weten hoe het moet.... Auto is een 16v PL |
#2
|
|||
|
|||
zit met 4 bouten op de bodem geschroeft
|
#3
|
||||
|
||||
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#4
|
||||
|
||||
Ok bedankt!
Zijn er dingen waar ik op moet letten, slangen waar druk op zit of slangen die ik na het monteren moet ontluchten enz? |
#5
|
|||
|
|||
Benzinepomp
Als je de benzinepomp wilt vervangen houdt er dan rekening mee dat als je de 4 moeren losmaakt het hele geval naar beneden wil vallen.
Als de pomp wegzakt dien je rekening te houden met een benzineleiding van een harde soort kunstof die niet weer terugkomt in z'n oude vorm en dus geknikt of plat blijft waardoor er geen benzine meer door kan stromen. Heb de leiding doorgeknipt en een koppeling gemaakt van een benzineslang die er mooi overheen schoof. Er staat niets op druk o.i.d. en bij vervanging werkt alles gewoon weer zoals het hoort. |
#6
|
||||
|
||||
Als ik er weer eens naar kijk zal ik dat in mijn achterhoofd houden!
|