|
||||
|
||||
Het is gewoon leuk om zoiets aan de praat te krijgen.
Je moet een toerentalsignaal van een 6-cilinder om zien te vormen naar een 4-cilinder klok. Dankzij een linkje van Gerben was dat redelijk simpel. http://www.clubgti.com/showthread.p...ht=mk2%20clocks Ik heb alleen de draden op de middelste aansluitingen van de DIS bobine aangesloten. Maar toch vind ik zoiets een leuke uitdaging en al helemaal wanneer t nog werkt ook. Voor de liefhebbers heb ik nog 98 weerstandjes liggen |
|
||||
|
||||
Vandaag ook nog maar even bezig geweest.
Geprobeerd om een iets grotere accu in de auto te krijgen maar dat lukt niet, het blijft dus eerst bij een 44ah Een tijdje terug een hele nette hoedenplank bij Alberto gekocht samen met de dragers. Dus die moest er vandaag maar ff in. Verder dus het toerenteller verhaal afgerond, super blij dat dit ook werkt Verder veel kleine dingetjes aangepakt. Hier nog enkele foto's Ideaale hoogte om de brug op te rijden |
|
||||
|
||||
Wat een bloedmooie wagen Douwe. Een van de mooiste projecten hier!
|
||||
|
||||
Hele mooie wagen!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Hier nog 2 filmpjes van de testritjes.
Filmpjes zijn zonder uitlaat dus alleen met spaghetti spruitstuk. Mijn dochter was de cameravrouw. |
|
|||
|
|||
Geweldig geluid. De motor loopt perfect zo te horen
|
||||
|
||||
echt respect maat , en dan snap jij wel waarom
|
|
||||
|
||||
Thnx maat! Jij bedankt voor alle hulp
|
|
||||
|
||||
Mooi detail inderdaad dat de Mk2 klok behouden blijft.
|
||||
|
||||
Ja dat vind ik persoonlijk erg belangrijk.
Mk3 klok kan maar niet voor mij. En die klok krijgt nu een mooi plekkie |
|
||||
|
||||
Nog eentje dan
|
|
||||
|
||||
Wat blijft zo'n vr6 toch prachtig klinken
|
||||
|
||||
Die Mk3 klok komt straks mooi in mijn Caddy ja! Haha
|
||||
|
||||
Super kleur,super geluid.
|
||||
|
||||
Thnx heren, over een paar uurtjes de uitlaat er onder bakken en dan rest nog een lijst met kleine puntjes op de spreekwoordelijke i.
|
|
||||
|
||||
toppie ..helaas geen spoiler meer douwe .
|
||||
|
||||
Jammer Gooi.
|
|
||||
|
||||
Vandaag de uitlaat pas gemaakt en afgelast.
En natuurlijk moet er dan ook gereden worden Evert kwam nog even langs dus hij achter t stuur, kon ik mooi filmen. |
|
||||
|
||||
Rijd mooi hè
|
||||
|
||||
Zeker weten!
Ook Evert heeft nog 2 filmpjes gemaakt. Einddemper moet t sierstuk nog aangemaakt worden en deze komt nog iets hoger te hangen. Last edited by Dokter D : 03-05-2014 at 19:58. |