#541
|
|||
|
|||
Yep, tenminste als dit deze is die in belgie te koop stond.. wil ook wel filmpke :p
|
#542
|
||||
|
||||
Bedankt voor alle positieve reacties!
En inderdaad, deze stond te koop in België. Begin dit jaar naar Nederland gehaald, something I don't know about? Hierbij wat pics van interieur. Voor Achter Le moteur (unkaputbar) Bij potenter motortje horen bijpassende ankertjes S.A. remmen voor S.A. remmen achter Video is onderweg Last edited by velorex : 10-09-2013 at 23:53. |
#543
|
||||
|
||||
Wat een HEER-LIJ-KE machine, echt geweldig
|
#544
|
||||
|
||||
Dat met [ YOUTUBE ][ /YOUTUBE ] lijkt niet te lukken, dan maar zo ...
Een vroemmmm videotje Last edited by velorex : 10-09-2013 at 21:32. |
#545
|
||||
|
||||
hehe heb een aantal T3's maar afgelopen jaar een Audi 100uit 89 gekocht met 2.3E motor, zalig dat geluid en koppel, rijdt als een diesel!
__________________
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L |
#546
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, goed zeg! Mooi interieur en ik vind die daktent + luifel setup ook echt geniaal! |
#547
|
||||
|
||||
Dank je, was er zelf ook wel content mee. Even hatseflats een tijdelijke camper in elkaar geflanst Volgend jaar wat anders proberen, de slide-in truck-camper (eerst een test, daarna zelfbouw) 3/4 van de family hebben zich kostelijk vermaakt (en de mede campeerders ook wel geloof ik)
Nog een paar foto's dan? Hierna laat ik jullie echt met rust |
#548
|
||||
|
||||
Quote:
Liever niet! I want more! Wat een heerlijke bak heb jij. Prachtig om zoiets te zien als hij ook nog echt wordt gebruikt. Wij hebben met onze standaard babyblauwe T3 doka met huif op de Franse campings altijd al veel bekijks, kan me bij jou situatie ook nog wel wat voorstellen... |
#549
|
||||
|
||||
Quote:
Ik geloof dat direct! Je komt ze zelden of nooit tegen op de camping, de Westy's daargelaten. De hoeveelheid Duitsers (met een hyper hymer) die "even" kwamen babbelen had ik nooit verwacht, stuk voor stuk met een zekere nostalgie, weemoed, herinneringen uit vervlogen tijden, herrinneren jullie deze nog .. nog ... nog ... De foto's die ze hebben staan maken |
#550
|
||||
|
||||
Precies! Ik heb zelfs een keer gehad dat iemand ter plekke op marktplaats zo'n ding is gaan opzoeken en hem heeft gekocht... wat nou impulsief??
|
#551
|
||||
|
||||
Kickeeeeehhh!!! Zo hoort 't!!! Het is gewoon een besmetting ... Je steekt elkaar ermee aan en je kunt 't niet tegenhouden collega's, buren, familie en vrienden, iedereen moet er op een gegeven moment aan geloven
|
#552
|
||||
|
||||
Zeg, velorex, hoe heb jij het trouwens gedaan met je bak?? Bij mij staat nog steeds een keer een R5 TDI op de planning. Alleen ben ik geen fan van pasplaten of bakken ondersteboven knopen. Ben wel benieuwd wat je erachter hebt hangen en hoe.
|
#553
|
||||
|
||||
De ombouw heeft zich ooit voltrokken in Duitsland voordat hij door iemand naar België is gehaald. Heeft daar nooit een kenteken gekregen en zodoende een paar jaar bij een verzamelaar in de garage gestaan. Het verhaal gaat dat dit met een (ex) VW medewerker is gebeurd (wat ik enigszins in twijfel trek maar dat terzijde).
Er is bij deze bus gebruik gemaakt (voor zover ik kan zien) van de zogenaamde SA bellhousing/glocke (in 't nederlands koppelings huis of zo?) waarop zo'n beetje álle 5-6-8 cilinder motoren van Audi op kunnen worden gemonteerd , diesel of benzine. Ook passen er een heleboel Porsche motoren op. Dit deel is ooit door VW gemaakt/bedacht voor de "microbus" die nog een hele tijd in Zuid Afrika van de band is gerold met 5 en 6 cilinder motoren. O.a. hier te vinden 5 Cilinder benzine: Audi 2.2 (140pk), 2.3 10V (133/136pk), 2.3 20v (170pk) 2.1 10V Turbo (165pk), 2.2 20V Turbo (182pk) 5 Cilinder diesel: Audi 2.5 TDI 115 en 140pk, VW Transporter T4 2.5TDI V6 benzine: Audi 2.6 12V (150pk), Audi 2.8 12V (174pk), Audi 2.4 30V (165pk), Audi 2.8 30V (193pk), Audi 2.7 Twin Turbo (vanaf 230pk en meer, zoals in (R)S4s, Allroads etc gebruikt is enz...), V6 Diesel: Audi 2.5 TDi 150 en 180pk, Audi 2.7TDI en 3.0TDI t/m 230pk in de courante Audi's. V8 benzine: Audi 3.6 V8 (250pk) Audi 4.2 V8 (300pk) Porsche Boxster 2.5 (204pk), 2.7 (220pk), 3.2 (266pk) Porsche 911 (996 series) 3.4 (300pk), 3.6 (320pk) De keuze is reuze Last edited by velorex : 13-09-2013 at 22:34. |
#554
|
||||
|
||||
Overigens zijn er, as we speak, onderhandelingen gaande betreffende een 2.1 10v turbo blok (165pk)
Het liefst had ik ook een diesel voor de Nm's bij lage toeren (mechanische TDI) maar gezien de belastingregels die op stapel staan economisch niet rendabel Last edited by velorex : 15-09-2013 at 11:02. |
#555
|
||||
|
||||
Dan moet je maar eens een topicje over je bus openen, is zeer zeker wel de moeite!
Bedankt voor de link, al tijden naar opzoek geweest, nooit kunnen vinden, tot nu dan toch. Zelfs meerdere mails naar Zuid-Afrika gestuurd...! |
#556
|
||||
|
||||
mijn doka ^^ beetje verlaagd met fotoshop nu bezig om en een 2.0 8v uit golf 3 GTI in te lepelen |
#557
|
||||
|
||||
__________________
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... |
#558
|
||||
|
||||
__________________
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... |
#559
|
||||
|
||||
Staat in de showroom bij PON amersfoort
__________________
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. |
#560
|
|||
|
|||
Mijn 2 doka's
blauwe is net gerestaureerd en voorzien van imi porsche cup 3 velgen (7.5x17 et35) de rode is mijn daily driver en voorzien van avo -70 kit en porsche cup 2 velgen enjoy!! grtz |