|
||||
|
||||
Lc3u zou mijn voorkeur zijn!
|
|
|||
|
|||
Kleur van een Mk2 Ed. Blue Is mijn mening. Code weet ik niet
|
||||
|
||||
Meningen genoeg, ik denk dat ik er al een heel eind uit ben.
|
||||
|
||||
LCZU Sherry Pearl Effect
Echt zeldzame kleur die volgens mij goed zou staan op een caddy en ook nog omdat een caddy mk2 vr6 ook niet bepaald alledaags is.
|
||||
|
||||
Wellicht dat die nog kans maakt, maar ik twijfel er een beetje aan of het niet te standaard bordeaux rood oogt in de meeste gevallen.
|
||||
|
||||
een caddy in een andere kleur dan wit,rood of blauw valt altijd op
is dat jatoba metallic van BMW niks.
|
|||
|
|||
Super strakke kleur als ik het zeg!
|
|
||||
|
||||
Mooie kleur, maar ik hou het liever bij een originele VW kleur uit de jaren ´90.
|
||||
|
||||
Ja idd, ik vond Dark Burgundy een goeie tip
Ben benieuwd...
|
|
||||
|
||||
Wit....?
|
||||
|
||||
pacific blue, van de golf mk7
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Even een updateje met wat foto's. Laatste tijd bezig geweest met de kabelboom op maat te maken en de motor even ruw weg er in geschoven om te kijken in hoeverre het zaakje allemaal uit komt. De binnenzijde van de kap ook even gespoten in de kleur aangezien ik erg nieuwsgierig was hoe het er nu uit zag als de verf uit het blik was. Kap gaat wel nog een keer opnieuw. Zitten nu teveeel stof punten in.
Motorruimte en binnenkant van de kap zal ik dan ook zelf spuiten om de kosten wat te drukken. Fotos zijn absoluut niet de beste. Heb ze dan ook even snel tussen door met de tel genomen. Motorruimte gestript. Op de hoofdremcilinder en hitte schild na. Nieuwe montage punten gemaakt voor de ECU. De ECU ligt bij een Caddy namelijk origineel aan de bestuurderskant en bij een Passat aan de bijrijders zijde. ECU verplaatsen was gemakkelijker en, naar mijn mening, beter dan de hele kabelboom te gaan verknippen. Kabelboom, reservoirs, motorrelais even grof weg op zijn plek. Motor even er in geschoven. Gaat wel passen! :mrgreen: Tjoening wit inlaat spruitstuk met carbon plaatje wordt nog terug gebracht naar origineel. Vele malen mooier. En de binnenkant van de kap in kleur. Bramble Metallic om precies te zijn. En nu weer rustig verder hobbyen. Lekker op mijn dooie gemakkie, vind ik eigenlijk veel leuker. Oh ja, en Emiel64 heeft nog een leuk klepje voor in de uitlaat besteld voor me.
|
|||
|
|||
Waar komt dat klepje vandaan zoek al een tijdje zoiets voor op m'n mk1
|
||||
|
||||
Rijdend naar VolksDub Dennis?
|
||||
|
||||
mooi kleurtje.
als hij er rijdend is, kom ik zeker kijken in well
|
||||
|
||||
Rijdend wordt moeilijk! Nee, denk dat ik me zelf niet gek ga maken en het gewoon lekker op mijn dooie gemakje doe en ik wel zie welke meetings ik nog mee kan pakken. Volgend jaar is er ook weer een Volksdub. De Corrado zal er sowieso bij zijn. Haha
Klep heb ik besteld op AliExpress, chinees spul, wil het eens proberen. Bevalt ie, komt er nog een kwaliteits klep onder.
|
||||
|
||||
Hmm, denk niet dat 'ie volgend weekend klaar is.
Vandaag wel weer eens aan de gang gegaan. Golf 3 GTI subframe gemonteerd, Golf 3 GTI draagarmen met PU rubbers gemonteerd. Golf 3 stabilisator en het Passat stuurhuis. Hier na de motorruimte gaan ontvetten, was al spuitklaar namelijk, en in kleur gezet. Kan ik van de week beginnen met de bekabeling er in te leggen en dan kan de motor er zeer binnenkort in hoop ik. Er zitten natuurlijk wel wat stofpuntjes in de lak, maar ik vind het wel mogen, sowieso zul je niet veel lak meer zien als de VR6 er in hangt. Dussss, ik hoop de aankomende tijd het gas er weer wat op te kunnen gooien.
|
||||
|
||||
Goed bezig!!
|
|
||||
|
||||
Netjes!
|