#1
|
|||
|
|||
motordoos (ecu) in mk1 gevonden :S
hallo ik zit met het volgende , ik ben aan mijn golf 1 cabrio de elektriciteit aan het vernieuwen omdat die ook zijn beste dagen gehad heeft , maar nu stootte ik daarstraks op een ECU die onder de vloermat lag aan de passagierskant , maar zover ik weet krijgt mijn DX alles geregeld via de 2 kastjes die voor de hall gever hangen , dus ik weet totaal niet waar dit goed voor is .
De ecu was dus wel nog daadwerkelijk aangesloten , zaten 1 of 2 relais bij de zekeringskast ervan , maar in de motor ruimte vind ik totaal geen kabel die erdoor word aangestuurt . De code op de ecu is 035 906 263 D. De golf komt uit de US ( ale dat hebben ze mij toch wijsgemaakt , tellerbak en SMD's enzo kloppen toch dus ik ga ervan uit dat het ook zo is ) mss dat er voor nog een andere motor in heeft gelegen ? Wie weet raad ermee ? Mvg Sven Last edited by svenergy : 24-04-2014 at 17:17. |
#2
|
||||
|
||||
De US'ers hadden zeker wel een ecu, allesinds de latere types. Die hangt dan eigenlijk aan de kniebalk. Ze hebben ze voor met de kat enzo met die milieu regels daar.
|
#3
|
|||
|
|||
Ja hij is van 1980 dus 1 vd eerste cabrio's , maar dan zal er denk ik wel een andere motor ingelegen hebben , mss EN ofzo ?
|
#4
|
||||
|
||||
Van zo'n vroege cab weet ik het niet zeker, maar ik denk dat het wel kan kloppen. De ecu dan toch, want de DX blokken bestonden nog niet in '80. Een blokwissel is er dus ooit geweest.
|
#5
|
||||
|
||||
Denk dat er inderdaad een EN in gehangen heeft. DX is pas geleverd vanaf modeljaar 83.
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#6
|
|||
|
|||
Oke merci allemaal , morgen opnieuw meten wat weg mag dan .
Heb wel nog een vraag weet 1 van jullie misschien of er een us elektrisch schema bestaat ? Heb schema's vd golf maar ik merk dat er toch een paar draden aanwezig zijn die op het schema niet terug te vinden zijn en visa versa . |