|
|||
|
|||
Verveelde ik jullie al met Golf plaatjes? Zo niet, hier zijn er nog een paar. Puur omdat ik mezelf wakker moest, en zit te, houden omdat ik morgen (theoretisch dus vandaag) nachtdienst ga draaien..... Ik ben Amsterdam Zuid-Oost dus maar even in gereden:
Komt die hierboven je bekend voor? Kan kloppen: |
|
|||
|
|||
Zo, vanmorgen even knipperlichtjes en achterlichten gewisseld van de Golf. Ik ben er erg blij mee! Zeker i.c.m de zwarte wielen enzo
|
|
||||
|
||||
Welke kleur is dit eigenlijk ?
Grijs natuurlijk (voor de slimme onder ons ), maar hier lijkt toch ook een blauwe tint in te zitten. Of heb ik het mis? Dit lijkt me dan geen 'diamantsilber metallic' (L97A) toch?
|
||||
|
||||
Zeker geen L97A, die had ik. Er is een topic met alle kleuren van VW. Even search functie gebruiken.
|
|||
|
|||
@Kootjes, de kleur heet Cosmos en voor zover ik weet is het nummer: LK5Y
Afhankelijk van de zon is hij blauw, zilver, of zilverblauw :P Maar nu is hij voornamelijk stuk: De linker aandrijfas ging stuk met het optrekken... Nu net via Facebook 2 nieuwe assen gekocht, want ze kraakten toch al enige tijd (1.5 jaar ofzo :O ) Van de week even vervangen. |
|
||||
|
||||
Oh, minder!
Hopelijk snel weer de weg op. Bedankt voor de kleur info. Lijkt een héél gave kleur
|
|||
|
|||
Mooie Golf, balen dat hij stuk is. Vind dat je erg kalm bleef in het filmpje, knap hoor.
Stukje weg herken ik (racebaan van de bloemenvrachtwagens, niet normaal hoe hard ze soms rijden). Hopelijk kwam je Golf schadevrij de hulpauto op, en kan je snel weer tuffen.
|
||||
|
||||
Zou een stel Quartet velgen er niet mooi onder staan?
|
|||
|
|||
De berger is een vriend van me. Haha dat kwam dus goed uit! Ging prima hoor. De lip schaafde behoorlijk, maar die kan wat hebben.
Ik weet zo 1.2.3 even niet hoe die quartet velgen eruit zien eigenlijk. Je vindt dit niet mooi? |
|
||||
|
||||
Balen zeg! Wat is er precies kapot?
|
|||
|
|||
De linker aandrijfas. Of eigenlijk, de homokineet dus, het rubber is in ieder geval helemaal los/vet is eruit. Maar hij krakte en kraakte al heel lang. Nu kan ik alleen nog rollen als ik bizar voorzichtig met de koppeling doe.
Heb al 2 nieuwe/gebruikte assen besteld en die komen er maandag onder |
|
|||
|
|||
Quartett velgen, die had ik onder m'n eerste mk2. Prachtige wielen! ik denk dat ze voor deze Golf iets te klein zijn.
|
|
|||
|
|||
donder wat een dik ding ik zeg zo laten
maar waar mee heb je de motor ruimte en het interieur mee schoon gemaakt?? |
|
|||
|
|||
Ik heb de motor met APC gedaan. Gewoon in een sprayflesje verdunnen met wat water. Opspuiten, in laten trekken en daarna met een borstel/kwast schoonmaken.
Het interieur ook met APC, alleen dan nog dunner vermengt. In borstelen en daarna met de waterstofzuiger schoongezogen. |
|
||||
|
||||
leuk project, mooie golf , hopelijk kan je voorlopig probleemloos touren
ff n vraagje, wat voor schroefset heb je eronder gemonteerd? succes verder met de golf
|
|||
|
|||
Komt wel goed! En anders, onderdelen voor een mk2 zijn behoorlijk goedkoop
De schroefset is zo'n uber-goedkope, en stugge!, TA Technix.... Qua prijs/kwaliteit is er denk ik geen "betere". (Ik heb er nooit problemen mee, hij gaat jaren mee, lekt niet). Qua comfort is er een hoop winst te halen natuurlijk! |
|
||||
|
||||
ja dat is ook weer zo inderdaad!
oke, ja ik ben ook nog opzoek naar een schroefsetje voor mn golf (wat ook niet al te veel geld kost). is TA technix, een beetje verglijkbaar, met de setjes van jom / triple s ? en qau comfort snap ik idd wel dat het stukke beter kan. of tog net wat degelijker
|
|||
|
|||
Ja V-maxx, TA Technix, Jom, 1 pot nat denk ik.... Ik heb deze op DAF gekocht bij een actie van Hot Tuning. 199,- Prima!
Kom maar op met je set van 1000,-, gaat die echt 5x langer mee? |
|
|||
|
|||
Quote:
Of het 5x langer meegaat weet ik niet, maar weet wel dat je je niergordel in de kast kan laten liggen rij zelf op H&R schroefset en dat is een wereld van verschil |
|
|||
|
|||
Een poepkleine update. Maar ik vind 't leuk!
Voor: Na: Ja, de velgen zijn vreselijk smerig, heb ff 370km gereden vandaag dus die worden morgen even schoongemaakt, nu geen fut voor! |