|
||||
|
||||
Yatour - iemand ervaring mee?
Vond via de search hier niks, heb net een Yatour besteld voor m'n Stream radio in de Octavia, was benieuwd of er al ervaringen mee zijn die mensen hier nog niet opgeschreven hebben...
(onder het motto de shit staat meestal als eerste op t net...)
|
|
|||
|
|||
Quote:
En dat vraag je je af nadat je het besteld heb Ik hoor er wel wat goede verhalen over. Niet meer en niet minder
|
||||
|
||||
Ja het is een trade-off, ik wil graag de ori radio behouden, ik vind de niet oem oplossingen voor een Octavia 2 gewoon geen porum en ik heb geen zin in de aanschafprijs van een Bolero (RCD510), die ook geen muziek vanaf de usb stick speelt
Over de Yatour; een collega van me heeft het systeem in z'n civic, mét bluetooth streaming optie en die is er wel heel tevreden over, 3x raden wat ik voor m'n verjaardag heb gevraagd...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Een civic? |
|
||||
|
||||
Nieuw model Frank, 2.2 cdti ruimteschip serie...vaste radio
|
|
||||
|
||||
Heb een yatour usb-interface in de passat 3c gezet omdat ik de originele radio wilde houden.
Moet zeggen dat het goed bevalt alleen moet je echt de mappen en liedjes de aangepaste namen geven zoals in het boekje staat anders werkt het niet.
|
||||
|
||||
Zelfde ervaring hier, werkt prima en de geluidskwaliteit is goed. Wel via usb de mapjes idd goed indelen. Mijn radio (Skoda Stream) ondersteund niet meer als 6 mappen dus dat is ff onhandig.
|
|
||||
|
||||
Quote: