#1
|
|||
|
|||
m-tdi vacuum gedeelte aansluiten
hallo
wij zijn een afn m-tdi in een t3 aan het bouwen maar weten niet hoe we het vacuum gedeelte moeten aan sluiten. Heeft iemand hier toevallig foto s van? zo dat wij een voorbeeld hebben..of een tekening? alvast bedankt dennis |
#2
|
|||
|
|||
vacuum is alleen voor de remmen,de rest is allemaal overdruk van de turbo,dus uit welke komen julie niet uit?
greetz marcel |
#3
|
|||
|
|||
hoe de wasgate wordt aangestuurd????
|
#4
|
||||
|
||||
Hij bedoelt de n75 klep e.d.
Maar durf ook niet precies te zeggen hoe dat moet zitten.
__________________
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI |
#5
|
||||
|
||||
Wat voor turbo heb je?
|
#6
|
|||
|
|||
gt1749va
|
#7
|
||||
|
||||
Dan moet je de vacuüm actuator vervangen door 1 opdruk.
|
#8
|
|||
|
|||
okeej waar kan ik die halen??????
en hoe moeten we dat doen heb je daar een voorbeeld van ? tekening? gr dennis |
#9
|
|||
|
|||
Ik ben er nog steeds niet uit als iemand weet hoe ik dit kan doen?????
graag iemand die al een afn met mechanischepomp met een gt1749av turbo er op aan de gang heeft???? dennis |
#10
|
||||
|
||||
wat mtdi bedoelt is dat je de turbo niet meer met vacuum af kan regelen omdat je alles mechanisch maakt.je moet dus een drukgeregelde actuator aan de turbo zetten,dan kun je de maximale druk instellen en klaar.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#11
|
|||
|
|||
oke gaan we doen bedankt!!!
|
#12
|
||||
|
||||
Vraagje: hoe wordt de aansturing van de schoepen dan geregeld?
__________________
VW Golf 4 TDI PD130 VW Golf 2 GTD Special (ex) IDI TurboDiesel Tuning |
#13
|
|||
|
|||
lda die zit bij mij op de pomp
|