|
||||
|
||||
Tziet er piekfijn uit !
|
||||
|
||||
bedankt man!
vandaag eens de tijd genomen voor een paar deftige foto's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 02-04-2016 at 22:44. |
|
||||
|
||||
De foto's zijn mooi gelukt!
Jou kanteldakje maakt hem niet weer iets specialer en mooier dan dat hij al was ! |
|
|||
|
|||
Die carbon grillhouder ziet er goed uit, misschien staat het wel in je topic maar is dit gedipt? En waar is dit gebeurd. Prachtig mooie wagen
|
|
||||
|
||||
het kanteldakje is heel erg fijn rijden super blij mee
slotplaat is gelamineerd carbon, heb hem overgenomen hoe of wat heb ik dus geen idee van
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Heel erg strak allemaal mooie golf!
|
|
||||
|
||||
kan ik me wel een beetje in vinden jaa(P)
best wat tegenslagen gehad ook weer met het golfje zo in de start van het seizoen maar hoop dat we er nog is wat kilometers van kunnen genieten dit seizoen zal daarna weer voor een flink aantal maanden de stalling in verdwijnen 2015 word geen showseizoen voor de G60, op naar die veelste lang verwachte respray binnenkort wat bedrijven opzoeken voor info prijzen etc etc hier in de omgeving lijsten maken met te bestellen onderdelen etc, en deze week 2 embleempjes mogen ontvangen alvast weer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Staat er toch weer netjes bij en veel plezier in Londen
|
||||
|
||||
bedankt man!
na 2 weekjes londen de golf weer even tevoorschijn getoverd vandaag.. heerlijk begonnen met een toertje scheveningen kibbelingetje gegeten nog even relax terug en klabam einde oefening voor de versnellingsbak hardstikke fijn dus weer.. not! bak met alle motorwerken laten reviseren aan laten passen etc weer niet lang van kunnen genieten dus.. het zit ook niet echt mee zegmaar als ik nou de bak echt zou vertrappen okee, maar er word niet gek mee gedaan kunnen mensen om me heen wel bevestigen.. normaal ervandoor vol op het gas normaal schakelen en weer door, nooit mis geschakelt nog geen 1 burnout getrokken niets ben der weer even mooi klaar mee
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 02-04-2016 at 22:47. |
|
||||
|
||||
Dat is klote.....sterkte!
Dat (schuif) kanteldakje staat trouwens wel dik
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
Klote, wanneer je m hebt laten reviseren lijkt me dit garantiewerk toch?
|
|
|||
|
|||
Wat heb je aan de hand dan met die bak?
Ik heb mijn 02a 6-speed al een paar keer goed op de klote gegeven, en die geeft geen krimp. Het enige wat ik er structureel aan heb verzwaard is ARP bouten in het diff. (en standaard worden de assen nog eens extra gelagerd in het deksel) Ik zit in de buurt voor je, dus kom eens kijken zou ik zeggen. Gr, Pim |
|
||||
|
||||
Klote voor je! Hoop dat je er snel en zonder al te veel gelul weer van mag genieten
|
|
||||
|
||||
wat er precies aan de hand is met de bak weet ik niet..
maar dat ik stukjes gietijzer in m'n hand olie op de weg en een gat in de bak heb zien zitten weet ik wel zoals het er naar uit ziet is een andere bak met blok etc snel onderweg heb al ook op delen, wil het hok weer snel de weg op hebben nu het show seizoen voor de deur staat
|
||||
|
||||
Is nog een 020 bak dan?
|
|
||||
|
||||
Mooie golf 2 jammer van alle tegenslagen na het sleutelen.
succes met de bak en hopen dat je snel weer kan toeren, daar doe je het uiteindelijk allemaal voor toch |
|
||||
|
||||
Damn.. Zit niet mee. Die bakken kunnen best wat hebben en als je er dan ook nog niet echt ruig mee om gaat, gereviseerd is en t gaat stuk is dat echt zuur...
|
|
||||
|
||||
Zonde John dat het nu weer tegenzit zeg.
Sterkte met wisselen, geloof me daar krijg je handigheid in, heb het regelmatig gehad. Succes in ieder geval!
|
||||
|
||||
Quote:
nee is een 02A gereviseerd en aangepaste allemaal gedaan met de werken onder de kap.. nieuwe keeringen en lagers, 123 van een vr6 erin, alles verder vangen wat vervangen moest worden beetje jammer dus wel Quote:
zal vast wel weer goed gaan komen, heb een paar handige vrienden om me heen staat een lang weekend duitsland wolfsburg, fabriek etc op de loer aankomend weekend dat zouden we eigenlijk met de G60 gaan doen, dus dat gaat helaas niet door daarna maar is alle voorbereidingen gaan treffen etc en hopen in een paar weekjes weer rijden
|
||||
|
||||
Balen van die bak, en vooral dat je er een lang weekend mee weg zou gaan.
Maar het zou je dan maar gebeurd zijn, ben je ook zuur.