#61
|
||||
|
||||
Doet tie ut of doet tie ut nie.........toch weer die massa kabel
__________________
http://www.xs4all.nl/~valo |
#62
|
||||
|
||||
Quote:
in amerika verkopen ze hier speciale voor, die schuin naar beneden lopen. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1882074 |
#63
|
||||
|
||||
Ik heb er al een optie voor, we gaan het pijpje eraf slijpen en dan 180 graden draaien dan wijst ie naar beneden en dan kan het wel
Alu-lasser heb ik ook al gevonden Chipmeister heeft alleen geen tijd meer om mijn chip te schrijven voor zondag
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#64
|
||||
|
||||
Quote:
Hee vogel! Die blauwe Digi-1 temp. senor is precies hetzelfde als de witte PL sensor die al in je kop bungelt. Scheelt weer een hoop gezeik.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#65
|
||||
|
||||
Had ik dat eerder geweten, we hebben het watermondje van die corrado er al opzitten namelijk, ach ja.. heb ik 2 opties.
Vandaag een GROOT probleem gevonden van klein formaat, de injectoren zitten vast We hebben er al 12V op gezet en 1 injector tikt 1 keer en de rest gewoon helemaal NIET Als het goed is heb ik morgen al weer andere injectoren Koop je een kabelboom, digi1 en injectoren voor een autoradio (die in een polo zat van 50E) en dan werken die injectoren niet, behoorlijk opgelicht dacht ik zo :p
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#66
|
||||
|
||||
je moet de gaskabel boven langs laten lopen
__________________
kopbewerking ,pm |
#67
|
|||
|
|||
Gas kabel zit er nog niet op serge hij is te kort maar aan alles word gewerkt Maar het heeft geen haast meer wand we redden zondag toch niet meer!
Wanneer is volgende meeting?
__________________
feit EEN POLO 1.0 REMT HARDER DAN DAT HIJ OPTREKT |
#68
|
||||
|
||||
volgend jaar pasen
__________________
kopbewerking ,pm |
#69
|
||||
|
||||
Quote:
Hee 2de vogel. Je kunt ook het mondje van de ABF motor pakken, die zit aan de zijkant van de kop met een aansluiting voor de blauwe Digi-1 Temp. sensor. Hoef je de stekker niet af te knippen en weer een andere eraan vast te maken.
__________________
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
#70
|
||||
|
||||
Ik heb hier nog 4 injectors liggen van de Rallye, de groene. Hebben 120.000 km eriop zitten en er pas uitgehaald.
__________________
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
#71
|
||||
|
||||
Heb er nu oranje in zitten van een Alfa 2.0 16V.... moeten ook wel aardig wat opbrengen dacht ik zo
nu het volgende: Ik heb een probleem met mijn Digifant 1 systeem :'( Als ik de ontsteking monteer op de kop vonkt hij niet, dus spuiten de injectoren ook niet in. Halen we echter de ontsteking van de kop af en draaien de rotor zelf even rond hebben we een vonk die zeer goed is en alle injectoren hoor je tikken... dus ze gaan open. Wat de fuk kan dit zijn ? We hebben al een massa gemaakt van de kop naar de - van de accu.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#72
|
||||
|
||||
+en _ op de hall sensor wel goed om zitten ?
__________________
kopbewerking ,pm |
#73
|
||||
|
||||
Ja, komt allemaal overeen met mijn originele bedrading enz
nog ff brainstormen.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#74
|
|||
|
|||
heb je misschien sluiting in je ontsteking zitten, dat de plus meteen aan massa wordt gelegd als hij in de kop zit, zou een verklaring kunnen zijn waarom die gemonteerd niks doet en los wel.
|
#75
|
||||
|
||||
vandaag druk bezig geweest zonder enig resultaat
Heb een lek, als ik meet tijdens het starten tussen de kop en massa meet ik 0,4V. Een lekstroom dus Alle sensoren los gehad, injectorrail, lmm enz enz zonder resultaat. Heb met Serge en Ron aan de lijn gezeten maar geen oplossing.... we hebben wel 1 oplossing, de auto moet naar Ridderkerk toe, daar gaat ie naar Valo Trading. Oftewel Ron21.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#76
|
||||
|
||||
en al resultaat
__________________
kopbewerking ,pm |
#77
|
||||
|
||||
nee, geen resultaat. Ben net 1,5 dag thuis van een week Wörthersee en Ron komt binnenkort richting Leusden en komt even meten enz enz. Denk dat ie dan wel loopt, ken ik eindelijk rijden
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#78
|
|||
|
|||
Word ook eens tijd dat het ding gaat draaien...
|
#79
|
||||
|
||||
dennis, check je mail.
__________________
http://www.xs4all.nl/~valo |
#80
|
||||
|
||||
Denk dat het mailtje naar mijn werk is gestuurd alleen daar ken ik nu niet bij want ik ben nog aan het bijkomen van Oostenrijk, dennis@vw-speed.nl kan ik nu wel lezen.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |