|
|||
|
|||
ruittie
Hallo
Ik zal mezelf even voorstellen ik ben niels ruitenberg kom uit Alblasserdam en al een hele tijd vw verslaafd! Ik heb zelf een polo 9n 1.4 16v highline ik zal er zometeen even een pagina van maken. Hopelijk ben ik binnenkort ook een golf 1 rijker van forumlid EelcoB een goede maat van me die er 1 tegen gekomen was en gekocht had en die ik nu waarschijnlijk over ga kopen. Ben zelf lerend voor automonteur ben nu met 1e monteur bezig... Dat was het wel een beetje denk ik! Groetjes! |
|
||||
|
||||
Foto foto foto foto!
Welkom Nelis
|
|||
|
|||
Thnx eel hier een plaatje |
|
|||
|
|||
Das een bekende auto, welkom hier Niels!
|
|
||||
|
||||
mooie polo,welkom
|
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
|||
|
|||
Dankjulliewel!
Hee yanick jij ook hier |
|
|||
|
|||
Welkom hier
Ook leuk dat je miss een golf1 erbij neemt Alblassendam is niet heel ver bij mij uit de buurt Schoonrewoerd ( leerdam) |
|
||||
|
||||
Hallo Niels welkom en je hebt een leuke Polo ben ook erg benieuwd naar de Golf 1
|
|||
|
|||
Danku danku ik ben zelf ook erg benieuwd naar de golf maar zit nu nog in een ziektebed tijdje geleden geopereerd aan men schouder en revalideren duurd nog al lang! Dus nu even hard sparen en dan de golf goed aanpakken en sparen voor de vakantie haha!
|
|
||||
|
||||
Veel sterkte met je schouder hopelijk kun je snel weer rommelen
|
|||
|
|||
Dankjewel hoop dat het snel voorbij is maar het is nog een lange weg!
|
|
||||
|
||||
Nette wagen, mooi velgen.