|
||||
|
||||
De registratie voor weekend-bezoekers is geopend! Schrijf je nu in voor 2 dagen toegang incl camping, barbecue en open bar op zaterdagavond en een ontbijt op zondag!
http://www.volksdub.nl/index.php/registration
|
||||
|
||||
Geboekt!
Wordt weer gezellig zoals elk jaar
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Mis ik iets of is dit gewoon drie keer verkeerd geschreven?
|
||||
|
||||
Lijkt mij: nederlands- Duits- Engels ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Lijkt dan eerder Nedelands, Duis en Enges Mist telkens een "R" progRamma
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar doelde ik inderdaad op, ja Mooi dat het ook ineens is aangepast!
Passat 2.0 FSI 2006 Transporter 1.9TD 2001 Passat TDI 1998 -> Verkocht Hoog en droog Last edited by Robbbert : 02-04-2014 at 14:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook meeting-organisatoren zijn wel eens niet goed wakker Maar; FIXED! En bedankt voor het erop wijzen.
|
|||
|
|||
aanwezig een heel weekend
|
|
|||
|
|||
me2!
|
||||
|
||||
aanwezig.
|
|
||||
|
||||
Ook geboekt! Hoop de Caddy dan ook klaar te hebben. Mag 'ie op Volksdub, of de week er voor op Asten, zijn debuut maken.
|
||||
|
||||
Mooi om te zien dat de aanmeldingen lekker lopen.
Wij hebben er in ieder geval zin in! Kom op mensen, er is net als ieder jaar maar beperkt plaats op de camping. Schrijf je snel in dan heb je zeker een plaats en uiteraard een heerlijke bbq met de gezellige feestavond!
|
||||
|
||||
Even voor de nieuwe onder ons ik heb me aangemeld op facebook wat kan en moet ik nog meer doen
|
||||
|
||||
Quote:
Dat hangt er even vanaf wat je plannen zijn. Kom je op zondag langs als dagbezoeker? Dan is het super dat je je hebt aangemeld op facebook en zien we je 22-juni. Wil je het hele weekend langskomen? Dan zul je je even moeten registreren als weekendbezoeker. Dat kan nier: www.volksdub.nl/index.php/registration Mocht er iets niet duidelijk zijn dan helpen we je graag een handje!
|
||||
|
||||
Dankje wou voor het het hele weekend gaan of het moet echt bizar gaan met de mk1
wat ik niet verwacht dus ik volg je link wel bedankt
|
|||
|
|||
Wij zijn zeker weer aanwezig dit jaar! Heel weekend.
|
|
||||
|
||||
Ben ook van de partij
|
||||
|
||||
Tof heren!
|
||||
|
||||
Ook dit jaar hebben we op VolksDub een speciaal thema, dit ter ere van een van de meest populaire rubrieken in onze gallery:
Dubs & Chicks Dit betekend dat wij ons hoofdterrein zullen vullen met de voertuigen van vrouwelijke VW-rijdsters! Ben jij of ken jij een vrouw met een leuke auto uit de VAG Groep? Meld je dan aan via: http://www.volksdub.nl/index.php/dubs-chicks Je krijgt 2 weken van tevoren te horen of je geselecteerd bent!