|
|||
|
|||
VWpolo8v
Hierbij mijn voorstel topic op verzoek van VWGTI8v.
Ik ben Richie, 17 jaar (bijna 18). Woonachtig in Den Bosch. Al twee jaar in het bezit van een Polo 6n en de hieraan de volgende dingen gedaan: - Schroefsetje zonder hulpveren - Compleet Recaro colour concept rood - Cupra gordels rood - ABC stijlen en hoedenplank bekleed met stof - Zwarte hemel - Cupra vdo meters in middenconsole - BBS rs 772 rood hart - Spacers achter 13mm en voor 12mm - Voor/achter bumper gecleaned - 6n gti achteras - 6n2 gti lip - Gele mistlampen - Hofele design polo 6n - Smoke achterlichten - Achterruitwisser gecleaned - Originele spoilertje op achterklep - Originele glanzend grill model '99 - 6n2 orginele vloermatten - uitlaat eindpijpjes van een t4 2.5 tdi - Golf 4 cabrio zonnekleppen Zal vast wel wat vergeten zijn . Verder komt er waarschijnlijk een g40 motor in en wil ik de auto verder omlaag schroeven. Omdat ik nu maar 4.5mm tussen het chassis en de lange as over heb, staat een frame notch in de planning. Foto's volgen snel Last edited by Richard : 11-04-2014 at 17:32. Reason: holy schrijffouten... 62 stuks.. Hoftel mann dressing koplampe? |
|
||||
|
||||
hallo, welkom eh!
|
||||
|
||||
Hallo Richie,
Ook welkom hier van mij we zijn erg benieuwd naar de foto s ik heb zelf ook een 6N je hebt al een hoop aan je Polo gedaan Veel plezier hier op het forum
|
|||
|
|||
dankje zal ze straks even er op proberen te zette
onder tusse niet stil weer gezeten van een corrado vr6 zwarte binne verlichting er in gezet en passat 35i hemel handgreepjes aan gepast voor in me hemel |
|
|||
|
|||
met dank aan mij
binnekort mijn hemeltje en abc stylen doen rich
|
|||
|
|||
Is goed luc en de rest ook maar haha kom vnv effe helpe met fotos er op zette
|
|
||||
|
||||
Op je 17e al 2 jaar een polo 6N en dan al zoveel eraan gedaan (ervan uit gaande dat je zelf de aanpassingen gedaan hebt... ) Respect
Ben benieuwd naar je foto's |
|
|||
|
|||
Tuurlijk heb k alles zelf gedaan alle aan passingen er voor en aan
|
|
|||
|
|||
[/IMG] [IMG] [/IMG] d [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] 20140224_185810_zpsjjdwactj.jpg.html] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Last edited by VWpolo8v : 14-04-2014 at 20:55. |
|
||||
|
||||
Je hebt een mooie Polo en je velgen staan er mooi onder
|
|||
|
|||
Dankje ik zou vande week even betere fotos make van me intreur
|
|