|
||||
|
||||
Dikke update van deze week:............. Nieuwe APK
|
|
||||
|
||||
Aangezien t weer voorjaar word, begint t weer te kriebelen.
Tijd voor wat kleine updates: Ik heb een origineel kabelboompje gekocht om de verstralers te kunnen laten branden (deze zaten er nu eigenlijk alleen voor de sier in). En ik heb na lang wikken en wegen een originele VR6 lip gekocht. Ik heb dus voorlopig wel weer even wat te hobby-en om t passend en werkend te krijgen. |
|
|||
|
|||
Wat wordt je volgende update, weer te koop zetten?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Was nog een hele tour om een originele golf VR6 lip passend te krijgen op een USA bumper. Normaal word hier de vento VR6 lip voor gebruikt maar aangezien deze vervallen is bij de dealer een golf lip gekocht. Na wat aanpassingen aan de lip en bumper is het toch gelukt.
Volgende update zal het kabelboompje worden................ |
|
||||
|
||||
Hierbij de updates.
Kabelboom gekocht en aangesloten zodat mijn verstralers het ook doen. Nu hoef ik niet meer elk jaar de schakelaar in het dashboard te wisselen, maar werken de verstralers zoals waarvoor ze bedoeld zijn. Ook heb ik een originele VR6 lip passend gemaakt op mijn USA voorbumper aangezien de vento vr6 lip niet meer leverbaar is bij vw. Dit was wel even passen en meten en best veel werk maar hij zit nu zoals hij ook op een Europese golf voorbumper zit,dus ik ben blij Ook heb ik nog even mijn 30mm adapter (van de achtervelg) gepast op de voorvelg omdat ik de velgen vorig jaar zelf iets te ver naar binnen vond vallen. Dit valt eigenlijk perfect dus moet er achter een andere komen. Ook hier gaan de velgen 1cm naar buiten zodat de banden strak in de schermen vallen. En omdat foto's meer zeggen dan duizend woorden,hierbij de crapy iphone pics |
|
||||
|
||||
Top !!
Misschien heb Ik het ergens gemist, maar heb jij de harten van de velgen zelf laten spuiten / coaten ?
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie updates
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ze laten spuiten door een professionele spuiter, de lak is rs goud via Peter aka Sixpack die ook de montage en het polijst werk heeft verzorgt |
|
||||
|
||||
Mijn 40 mm H&R adapters zijn vd week binnen gekomen en ik heb mijn remklauwen rondom even een mooi kleurtje gegeven ( satijn zwart), niet te opvallend maar wel netjes vind ik zelf.
Verder gisteren de auto gewassen en het dak schoongemaakt. Ik heb de cabrio vd winter niet vaak gewassen en dan gaat het ineens toch wel erg hard met de kap als hij buiten op de oprit staat. Er zaten allemaal kleine plekjes met groene alg op t dak. Dit is natuurlijk, erg zonde aangezien het dak er pas 5 jaar op zit,dus ben ik aan het poetsen gegaan. Pfffff wat een werk was dat zeg, ik ben er dik 4 a 5 uur zoet mee geweest om het dak weer als nieuw te krijgen ,maar het is gelukt. Ook heb ik de zomer wielen weer gemonteerd en ik vind ze nu veel mooier staan nu ze wat breder vallen. Zal vandaag nog eens even kijken of ik nog wat foto's kan maken en posten. |
|
||||
|
||||
Last edited by classic-edition : 06-04-2014 at 19:20. |
|
|||
|
|||
dik hoor...
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Super
|
|||
|
|||
Ziet er heel gaaf uit. 1 van de dikste mk3 cabrio's van NL naar mijn mening.
|
|||
|
|||
dik
|
|
||||
|
||||
Bedankt !
Deze zomer geen meetings gedaan omdat ik hem niet meer meeting waardig meer vond en weinig tijd had om meetings te bezoeken. Vd winter maar weer eens proberen te sparen om hem in 2015 weer helemaal top en naar mijn zin te krijgen. |
|
||||
|
||||
Niet meeting waardig... Niet mee eens !!
|
||||
|
||||
Op de foto is elke wagen meetingwaardig Ralph.
Om even wat duidelijkheid te geven: Lakschade voor en achterbumper (niks schokkends maar toch) Voorschermen beginnen te roesten onderaan de dorpel ( golf 3 cabrio kwaal). |
|
||||
|
||||
Jammer hoor, prachtige cabrio!