|
|||
|
|||
Vandaag andere bak geplaats,had ff voeten in de aarde,vlenzen vd bak waren anders, dus ander gehaald.
Ook nieuwe top lagers voor schroefset gemonteerd, en natuurlijk de set zelf, Was ff veel werk vandaag, maar wel gelukt!! Last edited by mk1/1983 : 22-03-2014 at 21:26. |
|
|||
|
|||
Wat een verschil in 1 dag, top resultaat. Waarom andere toplagers voor de schroefset?
|
|
|||
|
|||
De toplagers moet je overzetten op de nieuwe schokbrekers, en de oude waren totaal op, helemaal versleten vandaar.
En Idd weet een verschil ziet er stoer uit. |
|
|||
|
|||
vanavond mn perekissie uitgelijnd , sporing stond niet helemaal goed meer na verlagen, Nu staat alles weer in de goede stand na een half uurtje werk. wat de volgende klus wordt is de bodem aan pakken , wel de minste klus maar wel het belangrijkste.. |
|
|||
|
|||
Vandaag ff verder gegaan met de bumpers, ze zijn hersteld maar het weer zat er goed in dus polijsten gaat niet daarom ga ik ze strak maken en in de chroomlook spuiten.de zijkanten zijn ook dicht gemaakt voor een strak geheel.de kunststof kappen aan de zijkanten komen er niet meer op , denk dat dat wel mooi staat Voor bumper is bijna klaar voor grondverf, dan ga ik de achterbumper aanpakken maar die heeft niet zoveel schade gelukkig. |
|
||||
|
||||
Vind het persoonlijk wel mooier hoor met de eindkapjes maar iedereen
ze ding Je bent wel lekker bezig ,wat ga je nog aan de gaten in je zijschermen doen als je deze bumpers monteert ?
|
|||
|
|||
De voor schermen worden vervangen door nieuwe zonder de gaten, achter worden ze dicht gelast zodra ik de achterscherm randen gaat vernieuwen.
Ook moet ik de bumpersteunen nog in korten zodat ze dichter op de auto komen, als ik het goed heb kan je de steunen in elkaar persen omdat dat in de usa moet met een botsing bvb soort kreukel zone, ff kijken of dat gaat, anders in korten en vast lassen Dus nog ff werk om het perfect te krijgen, en dat gaat lukken Ps kappen kan ik altijd nog plaatsen, die passen nog steeds... |
|
||||
|
||||
had nog niet eens door dat het usa bumpers waren
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
vandaag verder gegaan met de bumpers. strak gemaakt, uv (ultra violet)grondverf, ja ja ,hypermoderne grondverf op een oude knar.. hoogglans zwart gespoten daarna drogen. de chroomlook lak aangebracht, en af gespoten met semigloss blankelak. daarna de bumpersteunen in elkaar geperst en vast gelast. wat aanpassingen kwa pas vorm gedaan en de bumper sluit mooi strak aan op de auto. ik zeg goed gelukt .mooi resultaat, nu de voorbumper nog pas maken binnenkort. Later als de auto geheel gespoten gaat worden gaan de gaatjes aan de zijkanten dicht gelast worden. |
|
|||
|
|||
Voorbumper ook bijna klaar nog een paar aanpassingen doen, maar dat komt later als de auto in zn geheel word gedemonteerd en gemonteerd na spuiten.
kentekenplaat zit er inmiddels al wel op (zonder blijft mooier) , |
|
|||
|
|||
gisteren mn nieuwe zetels geplaatst, |