#1
|
||||
|
||||
schuurvondst golf 1 1977
|
#2
|
||||
|
||||
vind het raar genoeg echt een mooi interieur..
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#3
|
||||
|
||||
Dat is verre van raar
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#4
|
||||
|
||||
Top wagentje, echt heel leuk in alle opzichten.
|
#5
|
||||
|
||||
zeker een mooie schuurvondst.
|
#6
|
||||
|
||||
Zelfs de bruine cocosmatten liggen er nog in ...
Op welk moment zijn de stalen bumpers door de kunststof uitvoering vervangen door de fabriek? Ik weet dat ik toendertijd op mijn golf 1 diesel uit 1977 ook kunststof bumpers had. Je ziet het vaker, maar wat is de reden dat de bekleding los om de stoelen komt te zitten? Is daar wat aan te doen?
__________________
Daily: Audi A2 Color Storm Red 2003 Hobby: Vw golf 2 gti 16V 1986 |
#7
|
|||
|
|||
de vulling 'krimpt'in de loop der jaren. Als je ze opnieuw laat vullen
heb je weer mooie stoelen |
#8
|
||||
|
||||
Mooi origineel ding, ben benieuwd voor hoeveel deze gaat. Als je echt interesse hebt, heengaan met een pak geld en ter plekke onderhandelen.
__________________
'10 Skoda Yeti '95 Golf GT |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Zelfde interieur als in mijn Audi 50, met daar dezelfde kwaal, maar vooral op de bestuurderstoel
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#10
|
||||
|
||||
Ja, die naden worden aan elkaar gevulcaniseerd. Dat laat los, de vulling vergaat en dan blijf je met van die pulpzakken over. Deze vallen echt nog zat mee. Ze zijn meestal veel en veel erger.
Chromen bumpers zijn er pas vanaf 8/78, daarvoor had de golf stalen. Maar ja, hoe vaak is het niet omgezet voor het wat nieuwer te doen uitzien? Nee, zou ik vooral niet wakker om liggen bij deze wagen. Deze wagen is ondanks zijn chromen klinken (wellicht niet origineel, maar dat is onwaarschijnlijk) een modeljaar '78 met de nieuwe type stuurhendels, plastieken interieurdelen en dash in de kleur van de rest van het interieur, binnenverstalbare spiegel nieuwer type kabelboom en nog wat van die kleinigheden. Hij is wel eens onderhanden geweest. De dopjes voor de dinitrol behandeling zijn mee gespoten, de wielranden dicht gestuukt en het geplakte chroomstripje onderaan de klep ontbreekt. Hij zal ergens in de jaren tachtig wel eens zijn opgelapt en lichtelijk gemoderniseerd met de bumpers en de gele platen. Desondanks is er niet echt iets verkloot, de kas zal waarschijnlijk weinig werk zijn. Last edited by Barn171 : 28-03-2014 at 11:51. |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Like!
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#12
|
||||
|
||||
Ik heb hem daarstraks eens opgebeld. Hele geschikte knaap. Wagen is hard, krikpuntje linksvoor (dorpel) en wielrand linksachter waren naar zijn weten de enige rotte plekken. Achterpaneel onder de bumper is deerlijk verminkt voor een of ander sleepsysteem dat ik niet begreep. Zitten nu in ieder geval gaten in. Motor start wel, maar dat is het eigenlijk, loopt niet echt mooi en blijft ook niet lopen. Maar wat wil je na zoveel jaar stilstand.
Er was geen documentatie meer bij, maar hij wist het verhaal wel. Nieuw verkocht aan een directeur, na drie jaar aan een boeren koppel doorverkocht die de wagen in '96 op naam van zoonlief hebben gezet. De schuur van de ouders is waar hij hem een tijdje terug heeft gevonden. Opa en oma gingen het verzorgingstehuis is en de wagen moest weg. Hij moet er rond de 1000 voor hebben, hele nette prijs naar mijn idee. geen inruil, of iets moderns. |
#13
|
|||
|
|||
als ik het geld had dan had ik het wel geweten. schitterend wagentje voor dat geld.
|
#14
|
||||
|
||||
mijn interieur lijkt er aardig op alleen dan alles een tint lichter en ook met de naden in de bekleding die niet helemaal meer 100% maar who cares is al 30 Jaar oud
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#15
|
|||
|
|||
Quote:
er zaten al chromen bumpers op de de zwallowtail en die waren er al vanaf 1974 |
#16
|
|||
|
|||
Hij is alweer weg , iemand de foto's opgeslagen toevallig?
|
#17
|
||||
|
||||
Quote:
Dat topic van jou kan wel eens een update gebruiken
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
Ow ja, inderdaad, nu zie ik het ook. Het eerste "chromen" moet plastieken zijn. sorry... |
#19
|
|||
|
|||
Niemand foto's van deze toevallig op geslagen?
|
#20
|
||||
|
||||
Ja ik wel...toevallig. Kan ze evt mailen.
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |