|
|||
|
|||
Golf 2 Kniestuk Stuurkolom te kort
Hoi,
Ik ben bezig met stuurbekrachtiging inbouwen voor m'n golf 2 1.6CL Maar nu heb ik het probleem dat het kniestuk wel 1,5 tot 2cm te kort is, ter wel het wel het originele kniestuk hoort te zijn voor een 8V. Iemand enig hoe ik het op kan lossen om meer ruimte te maken dat hij wel past? Robin |
|
||||
|
||||
bij een golf 1 kan je je stuurpen losmaken volgensmij. Dus de hele kolom iets losschroeven.
miss zo op te lossen.
|
||||
|
||||
Kniestuk van een bekrachtigd huis is anders dan van een onbekrachtigd.
|
||||
|
||||
Precies ja, iets langer en wat dikker ook geloof ik. Daar ge je iig een ander voor moeten zoeken...
|
|
|||
|
|||
Ik heb al 1 gekocht die van dezelfde motor afkwam met SB, en hij is alsnog anders.. en krijg in het hele kolom ook geen beweging..
|
|
|||
|
|||
Dan is je stuurstang vanaf het stuur waarschijnlijk naar binnen geschoven..
Deze bestaat uit 2 delen en kan je weer uit elkaar trekken om hem op de goede lengte te krijgen
|
||||
|
||||
Er zit verschil in lengte van het kniestuk met wel of geen stuurbekrachtiging.
En idd de nieuwe type stuurkolom kan inschuiven iig van impact. Deze kun je ook weer uitschuiven maar dan moet je wel de hele kolom verwijderen vlgs mij.
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt, had ik ook! Lang zoeken als je het niet weet! |
|
|||
|
|||
Heb evt nog een stuurkolom met kniestuk voor stuurbekrachtiging, pb maar als je belangstelling hebt
|
|
|||
|
|||
Deze kan dicht, bedankt voor jullie hulp (:
|