|
|||
|
|||
085 versnellingsbak
Hey,
Wie zou mij kunnen vertellen van welke auto de 085 versnellingsbak onder mijn golf1 1.3 zou passen. Ik kan namelijk een versnellingsbak van een golf2 1.3 kopen. Is er verschil of zijn alle 085 bakken hetzelfde |
|
||||
|
||||
Qua aansluiting zijn ze in principe hetzelfde vooral als ie uit een golf 2 komt, alleen de overbrengingsverhoudingen zijn anders. Heb je geen bakcode?
|
|
|||
|
|||
Nee het is eigenlijk voor een ombouw van een 4bak naar een 5bak. Bij de advertentie staat n8 085. Kan dit veel kwaad als de overbrengingen anders zijn?
|
|
||||
|
||||
Houd je er wel rekening mee dat je zelf een baksteun moet maken?
|
|
|||
|
|||
Ja die heb ik al.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ligt er een beetje aan wat je huidig bak is en wat de nieuwe wordt. Als je nu bijvoorbeeld een bak hebt met hele korte overbrenging, en je nieuwe wordt er een met lange overbrenging (wat je opzich wil natuurlijk anders neem je geen 5-bak) dan kan het zijn dat je wat langzamer optrekt. De bakcode zal wel 8N zijn ipv N8.
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 28-03-2014 at 08:58. |