![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hoi allen,
Ik heb amerikaanse achterlichten van een golf 2. nou wil ik deze aansluiten maar kan niet echt een handleiding vinden op internet. Misschien kunnen jullie me een beetje opweg helpen naar een handleiding of een beschrijving an montage. ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Meten is weten
|
#3
|
|||
|
|||
![]() OK mis tips hoe?
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Met een multimeter meten welke draad wat doet en dan verbinden met de juiste lamp
Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik zou je er eventueel mee kunnen helpen als je uit de buurt komt |
#5
|
|||
|
|||
![]() kom uit omgeving den haag is niet in de buurt denk
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Nee inderdaad niet in de buurt
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Staat op het forum een how to
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() heb je misschien een link?
|
#9
|
|||
|
|||
![]() ik heb de draden nu gesorteerd alles werkt alleen loop ik tegen het volgende aan.
De unit heeft per fitting 1 massa en voor rem en dimlicht zeg maar 2 plus draden aangezien links aangezien bij de amerikaan de gehele onderstrook brand met dimlicht en gaat oplichten met remlicht is dit denk zo. Nu heeft de stekker heeft van de auto 1 massa aansluiting en voor de rem en dimlicht ook maar 1 aansluiting. De vraag is hoe kan ik dit het beste oplossen (ook veilig) is dat door alle massas van de fittingen met elkaar te verbinden en de rem en dimlichten ook? |
#10
|
|||
|
|||
![]() Alle massa draden kan je aan elkaar solderen, en de 2 achterlichten en remlichten kan je ook gewoon aan elkaar solderen.
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ![]() Golf 4 variant (tzt on air ![]() Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ![]() |