|
|||
|
|||
Ah top! Zie het graag voorbij komen dan ga ik erna ook maar eens aan beginnen!
|
|
||||
|
||||
@yuli, de G60 staat klaar om gespoten te worden maar heb me een nieuw speeltje aangeschaft Dus dat bakkie hou ik je tegoed hahaha
|
||||
|
||||
Zoals beloofd bijgaand de foto's rondom de aanpassingen van het luchtfilterbak.
Eerst afplakken en positie bepalen daarna de zaag door de onderste pak. Het voorste steuntje laten zitten maar inzagen zodat deze over de naad schuift van je chassisbalk; Pakjes klei gekocht verkrijgbaar in elke speelgoedwinkel deze wordt hard zonder oven. Ik heb twee pakjes gebruikt. Mal gemaakt van klei. Twee dagen laten harden; Vervolgen de bak met klei mal eruit en de onderkant gelamineerd met glasvezel. 1 laag onderkant de rest van binnenuit lamineren i.v.m. de dikte. Gat gemaakt voor aanzuigbuis. Buis (5 centimeter) gelamineerd. Ik heb 1 laag spuitplamuur gebruikt hoeft niet super geglad te zijn. Zit niet in het zicht; Hier zie je goed de vorm, de naden afgekit. Bevestiging met parker in het scherm (is voldoende). Je kan eventueel de voorste vast klemmen met een schuifklemmetje; Volvo logo eraf; Resultaat;
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H Last edited by yuli : 07-05-2020 at 16:19. |
|
||||
|
||||
I like! Netjes gemaakt zo!
|
||||
|
||||
Mooie originele look, goed gelukt!
|
|
||||
|
||||
super gedaan!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Het inlaatgat lijkt mij aan de kleine kant!
Weet niet hoe extreem je wilt gaan rijden, maar je knijpt de motor behoorlijk hierdoor.
|
||||
|
||||
Netjes werk kerel (Y)
|
||||
|
||||
ik vond het inlaatgat ook al aan de kleine kant toen ik de foto's zag.Je hebt het wel heel netjes gemaakt
|
|
||||
|
||||
Ok bedankt voor de input is niet ingewikkeld om aan te passen. Diameter is nu 50mm, wat stellen jullie voor 60mm?
De eerste 2000 kilometer wil ik helemaal standaard rijden.
|
||||
|
||||
ik ben niet de meest technische persoon maar Mercedes printer ic heeft uitlaten van 63mm, misschien dat dit inderdaad het minimum zou zijn?
|
|
|||
|
|||
Ik zou de zelfde diameter aan houden als het originele g60 luchtfilter.
|
||||
|
||||
Beetje ruimer kan geen kwaad toch? Helemaal als hij nog wat gekieteld zou kunnen worden in de toekomst, kun je nu toch maar vast beter rekening mee houden...
|
|
||||
|
||||
Slim gedaan met de luchtfilterbak ,staat ook zeer deftig
|
|||
|
|||
Van welk type volvo is die filterbak ?? Een 440??
Ben zelf een type1 vr6 aan het bouwen en zoek ook nog een filterbak die kwa breedte past. Denk dat deze ook wel past bij mij . Zou je me een pbtje kunnen sturen? |
|
|||
|
|||
Aansluiting zit aan de verkeerde kant voor vr6
|
|
||||
|
||||
je kan gerust 80mm aanhouden
|
|
||||
|
||||
erg netjes gemaakt man
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |