|
||||
|
||||
Golf mk1 gti
|
|||
|
|||
Mooi ding! Beetje verlaagd met goeie spullen, ori steelies eronder, net interieur, 'n toppertje!
|
|
||||
|
||||
zo op het oog een nette wagen
|
||||
|
||||
Quote:
Eh, nee. Dat zijn (4.)5J's, moet 5.5 zijn. Verder wel een net ding inderdaad. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja..... Dat zie jij dan weer hè..... |
|
||||
|
||||
mooi ding hoor .leuke set wieltjes eronder knopen en klaar is kees..
persoonlijk had ik liever een '83er..maar dat maakt eigenlijk ook niks uit als hij zo netjes is |
|
|||
|
|||
Quote:
Ha Heinz; waarom heb je persoonlijk een 83-er? Vanwege de DX motor of de betere roestconservering? Ik heb zelf een okt 82 (bijna dezelfde dan bovengenoemde auto) en die heeft ook al de 1.8 erin liggen. (is modeljaar 83) Ik vind het trouwens een leuke GTI, niet eens zo gek duur als de adv verder klopt. |
|
|||
|
|||
Voor een goeie is die prijs zeker niet gek te noemen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zit er om een of andere reden ook altijd zo in. Denk omdat mijn eerste auto een '83er GTI was. Maar net als jij vind ik t in dit geval geen bal uitmaken of t nou een 81-er, 82-er of 83-er zou zijn. Leef ook altijd met t idee dat ik een Pirelli of Plus mooier of beter of zoiets moeten vinden. Waarom? Geen idee eigenlijk..... Een W65 is wel duidelijk onderscheidend van een normale GTI uitvoering vanwege de meegespoten delen, beperkte kleuren aanbod etc. Maar een Plus GTI is eigenlijk niet veel anders dan veel normale GTI's. Deze 81-er heeft ook een schuifdak, interieur is gelijk etc. Hier een paar hele nette ATS Cups onder knopen en klaar is tie wat mij betreft. |
|
||||
|
||||
zit bij mij ook tussen mijn oren denk ik..
maar een 83er is voor mij toch nog steeds 'de' GTI ,een DX was/is op zich een fijne motor en mits je er normaal mee rijd loopt het toch iets gemoedelijker dan een 1,6 allebei naast elkaar in een 0-100 sprint zal het geen zak uitmaken..topsnelheid ook niks ..en ja met een 83er bedoel ik ook een late 82er ik denk ook dat het er mee te maken heeft dat ik als jong manneke bij de dealer die dingen zag staan in 83/84/85 toen ze bijna nieuw of jong gebruikt waren ...niemand kon zoiets betalen toen.. ik had ook nooit kunnen denken er ooit meerdere te kunnen hebben ..soms zelf 1 voor dagelijks en 1 als meeting auto.. dus ja zolang er grote achterlichten inzitten en een schuifdak zonder bloemkolen overal..maakt het bouwjaar niet zoveel uit .. ik knikker er toch wel een G60 in of een 1,8T...(ook dat kon 20 jaar geleden niet)..voor de puristen kan er dan ooit gewoon het originele blok weer terug in .. |
|
|||
|
|||
"ik denk ook dat het er mee te maken heeft dat ik als jong manneke bij de dealer die dingen zag staan in 83/84/85 toen ze bijna nieuw of jong gebruikt waren ...niemand kon zoiets betalen toen.."
Sentiment / gevoel dus, same here. 't zal wel aan ons bouwjaar ('74) liggen.... " ik knikker er toch wel een G60 in of een 1,8T...(ook dat kon 20 jaar geleden niet)..voor de puristen kan er dan ooit gewoon het originele blok weer terug in .." Ik persoonlijk zou in deze grijze het originele blok laten zitten. Bij de Plus GTI van Pim zou dat juist weer volledig de plank misslaan. Daar horen Webers in of n turbo blok zoals waar hij nu mee bezig is. En de turbo kit van Hight vind ik ook top, vanwege de originaliteit van de rest van de auto en omdat t een gaaf geval van 'retro' tuning is. Last edited by NielsDub : 06-03-2014 at 16:52. |
|
|||
|
|||
Hele mooie auto en ik vind hem ook niet duur. En zeker met een paar ATS cup velgen er onder is het helemaal een super GTI.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zekerssss
|
|||
|
|||
Iemand nette mk2 16v met digifizz ed. kopen?😊
|
|
|||
|
|||
Mooie originele mk1 gti. Prijs vind ik, beoordeeld vanaf de foto's, zeer reeel.
|
|||
|
|||
Je kan meer foto's aanvragen bij de aanbieder. Dan is er toch nog wel wat werk aan. Maar misschien ben ik wel een te grote zeikerd.
|
|
|||
|
|||
Is >30 jaar oud, werk is er dus altijd aan. 't Is maar net wat je onder 'werk' verstaat.
|