|
|||
|
|||
Happich
|
|
||||
|
||||
duurt even maar dan heb je ook wat
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Rick
|
|||
|
|||
Gaaf hoor!! Cool project.
|
|
|||
|
|||
topmounts
beste Mensen,
Weer even een update We zijn druk bezig geweest de laatste maanden Ik hoop in de loop van volgende week de auto weer op de wielen te zetten! En daarna een start te maken met de deuren enzo!! Sorry voor de kleine foto moet nog eens kijken waar ik ze knap kan uploaden Het nieuwe geflockte dashboard. De nieuwe topmounts Last edited by René : 14-08-2014 at 19:16. Reason: foto`s groter gemaakt |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit allemaal!
|
|||
|
|||
Vet ding hoor, nice!
|
||||
|
||||
Heel erg gaaf! Zijn dat die striplot topmounts?
|
|
|||
|
|||
Hey Mensen,
Bedankt voor de leuke reacties weer @EnVeeZee: Deze topmounts zijn precies het zelfde als de striplot, alleen dan zonder hun naam erin gevreesd aan de bovenkant. Pb voor meer info!! |
|
||||
|
||||
Gaaf hoor!
Wat is nu precies het voordeel voor deze topmounts? |
|
|||
|
|||
Kun je wat meer verstellen heh dan met de normale
|
||||
|
||||
Dat heeft alleen zin op het circuit neem ik aan of heeft het ook zin voor dagelijks gebruik?
|
|
||||
|
||||
Vet
|
|||
|
|||
Quote:
Maar net hoe veeleisend je bent qua afstelling op de weg... das dus persoonlijk
|
|||
|
|||
Beste Mensen,
@ Dokter D: het is inderdaad persoonlijk de topmounts ik heb deze achter ook. Ik wil de auto zo stijf mogelijk maken dus zonder rubbers En nog een voordeel is dat je er je camber mee kunt stellen zoals Deckedm al zegt. |
|
||||
|
||||
Rick,
Zij die topmounts nu ergens in gemonteerd? Ziet er niet uit als de originele schotels van de mk2.
|
|||
|
|||
De topmounts vallen gewoon om de originele schotels in.
Van onder is de topmount licht gebogen zodat deze precies in de schotel valt. |
|
|||
|
|||
Beste Mensen,
Bedankt weer voor de leuke reacties,Ik hoop snel weer wat foto's te posten van de vorderingen aan de auto! @Herm: Wat joentje al zegt de topmounst zijn licht gebogen en vallen in de originele schotels waar normaal je rubber zit zeg maar, dan is het rubber nu topmount @Deckedm: Inderdaad het is maar net wat je persoonlijk het lekkerste vindt |
|
|||
|
|||
Hey Mensen,
Weer even een update na een paar weken niets, hopelijk deze week het opendak monteren! Hier weer wat foto's van de vorderingen Na een lange tijd staat hij weer op de wielen, en buiten Nieuwe deuren met audi klinken. Nieuwe ramen erin, en de rubbers en het voorscherm en carbon kpu erop(zowel links als rechts) Tankklep gemonteerd in de C-stijl. Ruitenwisser erop. Last edited by rick-g60 : 27-12-2014 at 13:08. |
|
||||
|
||||
Mooi hoor !