#21
|
|||
|
|||
je inbox is vol haha
Ik heb nog wat onderdelen ligge voor een pf
__________________
VW Golf mk3 G60 ringtool VW Golf mk3 VR6 |
#22
|
||||
|
||||
Een vraagje.
Hoe is het afgelopen met de stappenmotor. Want heb nu ook een gti die hoog in toeren blijft lopen. Dus vandaar de vraag. Alvast bedankt
__________________
VW Golf 1 1982 TD VW Golf MK6 TSI VW Golf 1 GTI 1982 nieuwe aanwinst |
#23
|
||||
|
||||
Uiteindelijk niet. Auto verkocht, inlaat spruitstuk was ook nog gescheurd waarschijnlijk.
Loopt hij soms wel goed? |
#24
|
||||
|
||||
Mij auto doet geen rare dingen.
Alleen blijft in hoge toeren zelf als tie warm is. Daar kom ik dus even niet uit. Denk zelf dat de stappenmotor stuk is
__________________
VW Golf 1 1982 TD VW Golf MK6 TSI VW Golf 1 GTI 1982 nieuwe aanwinst |
#25
|
|||
|
|||
Graag! Ik zie nu je topic en ik heb precies het zelfde probleem! Ik ga zaterdag even aan de slag. Heb jij misschien een foto van je nullast schakelaar, heb namelijk geen flauw idee wat dat is of waar ik die moet zoeken. Heb zelf een mk2 1.8 motorcode dacht ik RP?
|
#26
|
||||
|
||||
Kijk ook de massa van je zekeringkast eens na. Ik heb in het verleden bij mijn PB ook problemen gehad in die hoek. Bij mij was het zelfs zo dat de auto alleen liep als de deur open was, trok ik em dicht... sloeg ie af
Uiteindelijk bleek dus dat er massa gemaakt werd via de binnenverlichting, als de deur dicht zit is dat contact verbroken en viel de motor uit Nieuwe massa aangelegd (na lang zoeken) en problemen waren opgelost. Herinner me nu ik dit typ nog iets, heb ook al eens het stukje slang onder de carterontluchting stuk gehad, dan loopt de motor ook niet lekker.
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#27
|
|||
|
|||
@ VWfarmer, welke motorcode?? Als 't over je GTI in je onderschrift gaat met de org. motor heb je geen stappenmotor!
|
#28
|
|||
|
|||
Heb hier hetzelfde probleem met mijn KR GTI 16v, bij mij loopt hij iets hoger dan 1000 toeren maar geen 2000 hij schommelt een beetje daar tussen ook komt hij langzaam terug van gas geven naar stationair. Voor de rest geen inhouden en trekt goed door.
1 van mijn injectoren zit er losjes in kan dit een oorzaak zijn ? hij sist daar ook en koud loopt hij een paar minuten op 3 cilinders.... |
#29
|
||||
|
||||
Het gaat over een golf 2 gti blue edition
En denk het probleem gevonden te hebben. Eerst 2 vacuüm slangen zijn niet meer in hele goede staat. En merk ook als ik aan me bedrading zit bij me stappenmotor. Dan loopt de motor wel gewoon goed. Dus even naar deze aandacht punten kijken. En dan hoop ik het probleem op gelost is. Maar zeker weten doe ik het niet.
__________________
VW Golf 1 1982 TD VW Golf MK6 TSI VW Golf 1 GTI 1982 nieuwe aanwinst |
#30
|
|||
|
|||
Zal een PF zijn uit '91??, kabelbreuk of vacuumlek kunnen idd de oorzaak zijn!
|
#31
|
|||
|
|||
Afgelopen weekend geen tijd gehad voor mijn Golf (was op de motor weg) Maar dit weekend ga ik het probleem proberen op te lossen. Hoor graag wanneer iemand anders het wel gelukt is zodat niet verder hoef te zoeken.
|