|
|||
|
|||
Sleutel in dashbordkastje polo 6N
Hallo,
Vanmiddag viel mij op , dat er een sleutel in mijn dashbordkastje , onder het stuur, zit/hangt. Weet iemand of dat normaal is ? |
|
|||
|
|||
Is het niet dezelfde als dat je hebt???
Anders misschien een keer een sleutel na laten maken, en deze daar gehangen(met chip) voor de start-onderbreker?
|
|||
|
|||
Zo ziet mijn contactsleutel er niet uit. Die ziet er zo uit
Maar jouw gedachtegang zou ook nog kunnen , dat er een misschien een heel ander slot in is gegaan bij de vorige eigenaar. |
|
|||
|
|||
Vind het alleen vaag, aangezien de baard van de sleutel volgens mij niet op volkswagen/polo geleverd is....
Maar ik zou zeggen, haal m eens weg, leg m binnen in huis, en probeer weer te starten met je eigen sleutel.
|
|||
|
|||
Als je googled op de nummers die erop staan, is het idd een Transponder sleutel, dus ik vermoed dat er een chip in zit....
Test het eens uit, wat ik net zei
|
||||
|
||||
Sleutel in je dashboardkastje is een originele sleutel.
Waarschijnlijk, zoals al eerder gezegd. Zijn je sloten eens vervangen voor andere. Je huidige sleutel is zeker geen originele namelijk. Voor startonderbreking zit die sleutel daar. Wat je ook kunt doen is de transponder in je nieuwe sleutel zetten. Dan werkt je startonderbreker ook zoals het hoort. Kost een paar minuutjes werk.