|
||||
|
||||
Quote:
als ik jullie daar blij mee maak zal ik dat niet meer doen
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Wellicht al wel 's voorbijgekomen hier, de term 'voorgrill'......
Alsof er ook een 'achtergrill' bestaat... Ach wat toch dom! |
|
||||
|
||||
Haha, zo weet ik er nog wel een paar: onderblok, voorfront... Sommige muzikanten kennen ook nog dingen als een slagtrommel en een voetpedaal.
|
|
||||
|
||||
Quote:
word tijd voor een nieuw topic |
|
||||
|
||||
Quote:
En dan vinden ze het gvd nog vreemd ook dat ik ze weer naar hun voorman stuur. En we hebben het hier over werkvergunningen op projecten..........niet voor buitenlanders
|
||||
|
||||
Quote:
ook dat nog |
|
||||
|
||||
bedrijven die auto onderdelen verkopen maar het personeel er werkelijk de ballen verstand van heeft.
|
||||
|
||||
Opendbare, herindering, overkopen, bijvijlen, pendalen, voorfront, achterfront (!)...
Last edited by Erik Baas : 05-04-2014 at 19:49. Reason: +1 |
|
||||
|
||||
Quote:
ik trek altijd een half uur extra uit als ik naar zon zaak ga. "nee het is een T3 bus met de motor van een Golf 3 GTI" |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dan zeker, hij keek mij al raar aan voor een lambdasonde
|
||||
|
||||
Mensen die Geheimzinnig doen op een forum!
|
|
||||
|
||||
mensen die met andermans veren pronken op een forum.....
|
||||
|
||||
Quote:
Niet alleen op een forum
|
||||
|
||||
Geintresseerde kopers/ruilers waar je nooit meer wat van hoort
|
||||
|
||||
Mensen waarmee je een akkoord bereikt over een prijs en daarna gewoon wel even vragen of je het wil komen brengen omdat ze 250km verder op wonen. En niet 1x dat dit voorkomt, komt ook echt schandalig vaak voor. Ik hoop dan maar altijd dat ze een grapje maken want anders ben je echt te achterlijk voor woorden.
Bellen met 1000 en 1 vragen. Doodleuk halverwege het gesprek zeggen dat ze het wel pas in April nodig hebben maar alvast aan het kijken waren wat er te krijgen is......... Wat kan ik me toch zo gruwelijk ergeren aan het gebrek van etiquette(nettiquette) bij sommige mensen. |
|
|||
|
|||
Een bekeuring krijgen voor fout parkeren terwijl je met draaiende motor in je auto zit (overigens netjes aan de kant en niet hinderlijk zoals sommige) te wachten omdat je je vrouw niet door de zeikregen op d'r brommer de kleine uit school wil laten halen.
En dan nog een grote muil krijgen omdat ik zeg dat ie bonnetjesgeil is en de verkeersregels niet kent. Dat wordt weer 2x beroep en een rechtzaak Last edited by T3 fan : 02-03-2014 at 02:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik erger me groen en geel om auto's met een 'dikke' stance en tering brede wielen waar mooie foto's van gemaakt worden terwijl van dichtbij het bagger is! Roestende wielranden, omgerold met een honkbalknuppel, stukken rubber vliegen eraf.
Als het niet past dan past het niet! Waarom neemt bijna niemand meer de moeite om het echt netjes en passend te maken? Of vraag ik nu teveel?
|
||||
|
||||
Ben ook bang dat je geen kans maakt.
Parkeren: het laten stil staan van een voertuig anders dan gedurende de tijd die nodig is om gebruikt wordt voor het onmiddelijk in en uit laten stappen van passagiers of onmiddelijk laden en lossen. Als jij 2 min met draaiende motor motor staat, ben je officieel aan het parkeren. Erg triest, maar geeft t weinig kans om voor te laten komen.