|
||||
|
||||
Quote:
Beunhaas! Ik mag jou manier van denken wel
|
||||
|
||||
Zolang als het bij denken blijft...
|
|
||||
|
||||
ik heb nog een setje koni verlagingsveren liggen voor een golf 1. 4cm verlaging
ik heb ze onder een auto gezet en toen is de auto gestald. nu twee jaar later zijn ze er weer onder vandaan gehaald, nooit mee gereden dus. interesse? voor 50 euro mogen ze weg. lijkt mij een veiliger oplossing laat maar horen of je interesse hebt groeten tim
|
|||
|
|||
Quote:
Dit lijkt me een top oplossing! Kosten 0, tenzij je auto affikt..... |
|
||||
|
||||
Plus dat het roodgloeiend maken van een veer eerder weekijzer als verenstaal als resultaat heeft... Dat is dus 1 keer inveren en vervolgens permanente verlaging xD
|
||||
|
||||
Progressieve vering nooit inkorten, je veranderd de veerwerking.
Ook niet verhitten, ivm werking van het materiaal. Mercedes w124 veren kun je wel inkorten, die zijn namelijk niet progressief. Dus daar kun je een winding van een veer afslijpen. Zo doen ze het ook op oudere campers. Maar dat soort veren kom je eigenlijk niet meer tegen onder auto's. |
|
|||
|
|||
Heb mijn eerste e30 geprobeert te verlagen dmv veren afslijpen, was wel een stuk lager, maar de rijeigenschappen werden vrij dramatisch. Vond m ook veel meer last hebben van overhellen in de bocht. En t paste ook voor geen meter meer in de veerschotel. Knap kansloos, maarja, 1999 en je bent achttien hè..
Dmv roodstoken ook geprobeert op mn broertjes fiesta xr2, had al net zo'n beroerd effect, en daarmee is t ook nogal lastig een gelijke hoogte te creëren links/rechts. Gewoon niet doen zeg ik, verspilde moeite.
|
||||
|
||||
Quote:
+1 Wat een kansloos gedoe, zuinigheid over veiligheid |
|
||||
|
||||
Quote:
schroefset kost 3x niks tegenwoordig.. http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Quote:
+2
|
||||
|
||||
Quote:
niet echt natuurlijk setje verkorte veren gekocht met tuv papieren voor 60 euro wist niet dat mensen dit echt probeerde
|
||||
|
||||
ik heb nog een setje koni verlagingsveren liggen voor een golf 1. 4cm verlaging
ik heb ze onder een auto gezet en toen is de auto gestald. nu twee jaar later zijn ze er weer onder vandaan gehaald, nooit mee gereden dus. interesse? voor 50 euro mogen ze weg. lijkt mij een veiliger oplossing laat maar horen of je interesse hebt groeten tim
|
||||
|
||||
kan geen geld missen op ht moment dus word rustig rondrijden op origineel
|
|||
|
|||
Ikzelf ben opzoek naar complete dempers b8 of b12 van bilstein voor golf 1.
Om op verlagingsveren rond te rijden. Dus als iemand er nog zo liggen heeft, hoor ik dat graag. Moeten wel complete voorpoten zijn. Geen patronen. Mogen gebruikt zijn. Ik laat ze toch reviseren. |
|
||||
|
||||
Gewoon de zaag erin
Zaag dan ook gelijk even 6 planken op maat, scheelt je familie weer werk |