|
||||
|
||||
Quote:
idd , leuk verhaal...heb ikgehad met de verkoop van mijn Porsche 944, na een hele poos dat ding op mp te koop gehad te hebben , en tig keer met de prijs gezakt. zie ik op gevraagd , alle onderdelen onder de motorkap incl. de kap zelf vanwege motorbrand prijs tot 1000euro..............ik denk hebbes wel 500 minder dan mijn vraag prijs maar ja weg is weg dus die kerel opgebeld, ik zeg hey jij zoekt onderdelen , ik heb een hele auto voor jou maximale vraag prijs. incl turbo(s2)neus dus koopje dacht ik zo. afspraak gemaakt, komt ie begint te zeuren om een gaatje in het achterlicht en twee krassen op het achterscherm man wat wil je nou voor dat geld...........tssssssssssssssssssss #daarwordjenouzomoevan Last edited by ewcaddymk1 : 27-02-2014 at 20:57. |
|
||||
|
||||
Ach, achteraf kun je erom lachen toch? Ik heb ook weleens zo van die dingen gehad. Op het moment is het meestal onverwachts, maar achteraf als je het verhaal aan je maten verteld kun je er met z'n allen toch leuk om lachen.
Kwam eens iemand langs voor wat portieren, had ook een cilinderkop liggen die hij toevallig nodig had. Te koop? Ja hoor, als je er wat mee kunt, 30 euro (zoiets in ieder geval). Jajaja, denken, denken en nog even denken. Nee, is toch te duur, zitten ook weer geen bougies in enzo, en geen oliedop.... Prima, daar is de deur. Quote:
Daar moest je nu een # voor zetten, heb je weer een trend! haha |
|
||||
|
||||
Pm's met daarin alleen:
Laagst prijs?
|
||||
|
||||
Quote:
Mensen die in een PM van 2 woorden spelfouten maken. |
|
||||
|
||||
Quote:
en aangepast |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb hem al gebruikt, vind 'm top gevonden! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ook ja...............gvd beetje normaal bericht schrijven is er niet meer bij Ik keur tegenwoordig werkvergunningen op het werk ook gewoon af op taal- en schrijffouten.
|
||||
|
||||
Quote:
nut niermaaal dat ik geeng fergunnungg krijgt omdatg ikg geeen goedg neederlandg kan |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb vandaag nog een goed verhaal over ze gehoord. Een collega had een Renault Clio met de nodige mankementen. JetCars gaf er 550 euro voor. De Clio heeft ze gelijk verkocht.
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm... Dan neem ik mijn woorden terug maar waarschijnlijk heeft hij niet vertelt over de mankementen, en ik schat dat het jet cars zelf ook weinig uitmaakt, want de kliko zal wel voor export zijn
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Quote:
je bent er altijd zelf bij met wat je koopt, zo ook bij jetcars en elk ander autobedrijf. Autos worden bij jetcars voor erg lage prijzen aangeboden en dat trekt een bepaalde groep. Vaak hebben die veels te hoge verwachtingen voor die 3 euro die ze willen uitgeven. als een auto uitgeleefd is is het niet jetcars die er 200.000 km in heeft gereden he, maar de vorige eigenaar. Over de verhalen teruggedraaide tellers kan ik niet oordelen, heb daar nooit een auto gekocht, maar met een Nap check kan je veel doen. Maar de verhalen van mensen die een knutselauto daar voor knutselgeld kopen en er dan achter komen dat ze thuis ineens 2 linkerhanden hebben zijn er genoeg. Probleem is vaak dat mensen verliefd worden op een advertentie en dan als ze er zijn te bang zijn de keutel terug te trekken omdat ze eenmaal de zinnen eropgezet hebben. Jetcars heeft nu eenmaal die naam, maar zo zijn er nog 100den van dit soort bedrijven.
|
|||
|
|||
Een pm over wielen die ik te koop heb, of ik ze kan komen brengen naar Limburg omdat de benzine over die afstand te duur is met een 1.3 4 bak....
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, je kunt altijd nog zelf kiezen wat je doet Maar mensen zijn tegenwoordig alleen nog maar geobsedeerd met hoe veel ze er wel niet af kunnen dingen, als je ziet hoeveel er geboden word op een auto, die al te koop staat voor een spotprijs.... Maar ze snappen niet, dat wanneer iets te mooi lijkt om waar te zijn, dat het vaak ook is.. Er zal echt wel iets mis zijn met de auto.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Ik erger me aan mensen met veel mensenkennis...
|
||||
|
||||
^ Dat wist ik, sorry..
Last edited by Dokter D : 27-02-2014 at 23:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee doet er eigenlijk niet toe. Je komt net kijken, als ik je zo hoor praten of lezen, dan lijkt het of je alles wel weet en al hebt meegemaakt. Kan me wel aan meer mensen ergeren, meestal lees ik het niet, of klik het niet aan, maar kan moeilijk om je heen, bijna overal staat wel een reactie van je Just my 2 cents...
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Quote:
zie mijn reply [#1635] op de vorige pagina.iets willen leren of weten vind ik echt niet erg,domweg posten om het posten haat ik.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nein, tuurlijk weet ik niet alles haha ben gewoon leergierig, als het zo overkomt sorry, maar als iets me intresseert wil ik het graag weten... Maarja, als jij je aan mij ergert kan ik daar weinig aan doen hé.. Als ik iets zie waar ik iets over wil weten vraag ik het, want met vragen kom je verder. Kan moeilijk weken met dezelfde vraag blijven zitten...
|
||||
|
||||
Quote:
stop dan iig met het onbenullige gepost van mp/ebay ads.daar leer je ook geen kloten van dus dat lijkt me win/win.