|
||||
|
||||
Quote:
Moet heel eerlijk zijn roger,vind dit de minste wielen die je eronder gehad hebt.misschien na opknapbeurt neem ik t terug,maar op dit moment ben ik er niet kapot van.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dit is mijn Rallye Golf.
En mijn vorige Golf |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze zijn inderdaad kwa style wat "klasieker" om zo maar te zeggen Bij de meeste andere setjes die ik heb gehad, zei een leek nog "boh, gave wielen" Bij deze moet je een beetje weten wat het (bijzondere eraan) is om ze gaaf te vinden Ze krijgen inderdaad nog een opknapbeurt/metamorfose, dan zullen ze ook heel anders ogen
|
||||
|
||||
Zeker toffe wielen, maar nu is het nog een beetje mwa inderdaad. Zou ze mooi 'Rennsport-esque' opmaken, harten BBS goud.
Straks een mooi plat bandje erom en die ouwe diesel tegen de vlakte. Dan ziet het hele spul er in een klap heel anders uit. Wat is de planning Roger, gewoon voor 't komende seizoen af?
|
||||
|
||||
Quote:
Kwa gedachte liggen we niet ver van mekaar .... alleen "ouwe diesel tegen de vlakte" gaat het niet worden (motor is van 2003, dus zo oud is die niet ) maar ik gebruik de auto dagelijks en dan is een beetje rijhoogte toch wel fijn .... Zoals jij de mk2 nu hebt liggen is über gaaf, maar ben eerlijk als je daar dagelijks mee zou moeten rijden, is het eigenlijk niet te doen. Ja de bedoelings is om ze voor Wörthersee eronder te hebben. Wordt even spannend, je begrijpt rennsports zijn "ietsje" duurder als bijvoorbeeld een setje Lenso's dus financiëel weer even op orde komen want ook de opknapbeurt is niet geheel gratis Daarbij tijdtechnisch wordt het ook wat krap ... over enkele maanden verwachten wij ons 2e kindje en het huis heeft daar wat aanpassingen voor nodig dus wordt allemaal krap .... maar we doen ons best
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad Last edited by ronaroot : 26-02-2014 at 21:45. |
|
||||
|
||||
Alles op z'n tijd .. dat ouwe diesel was een beetje cynisch, ik weet wat erin hangt
|
||||
|
||||
Misschien niet de mooiste hier maar wel mijn waggie!
Mijn 3e Golf en mijn 3e auto ( ) Hiervoor een Golf 3 1.6 75PK Daarvoor een Golf 2 1.3 54PK Nu: 86'er GTD 70PK Druk bezig met mijn eigen draai eraan te geven! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dankje!
Was zelf altijd zeer tevreden over mijn eerste Golf 2 1.3 met G60 bumpers rondom dus die kant wil ik weer op gaan. We zullen zien hoe het staat en anders heb ik deze voorkant op de achterhand! |
|
||||
|
||||
Mijn jetta en toen mn vriendin dr golf net had.
|
|||
|
|||
mijn II Gti '84 ,oude bekende van Misha hier op het forum
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
|||
|
|||
Ik heb buiten het fzr virus nu ook het mk2 virus te pakken :prutser:!
Na mijn eerste Golf MK2 kon ik het niet laten toen ik deze zag staan, van de eerste eigenaar overgenomen met maar 135.000 km op de klok en dat voor een 30 jaar oude bolide rool:. Morgen komt er een nieuwe distributieriem op en waarschijnlijk ook een andere geluidsinstallatie, want de huidige kan niet zo hard en dan begin ikzelf maar te bleren :uglystupid2:. De eerste die verkocht is: En de nieuwe: De auto wordt z.s.m. nog verlaagd met een schroefsetje, zodra de winterbanden eronder weggaan! Aangezien de schokbrekers achter me te makkelijk veren (niet lek), dus weer een stugge bochtenvreter! :smitten: Zit nog te denken aan de oldtimerplaten erop, ook al mag het niet officieel! |
|
||||
|
||||
mijn mk2 golf
|
|
||||
|
||||
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 06-03-2014 at 19:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit weekend de Dirty Diesel maar eens gewassen. Heb ik na het wassen toch ineens witte velgen..!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
|
|