|
|||
|
|||
Abs pomp vervangen Polo 1.6 AUT 1999 + hoe ontluchten
Hoi ik ben Bob uit de buurt van Deventer, nieuwe hier op het Forum. Rij al een tijdje rond in een Polo 1.6 1999.
Nu moet ik de ABS pomp vervangen voor de Apk. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? het vervangen lijkt me redelijk duidelijk, (Stekker los, leidingen los draaien en nieuwer erin zetten) alleen vroeg ik me af of het ontluchten nog anders is/werkt met ABS? (wel ervaring met standaard remmen ontluchten) het lampje brand nu ook op het dashbord van het ABS dus moet hij vervolgens nog op de computer aangesloten worden? (om gereset te worden oid) alvast bedankt voor het mee denken, ben benieuwd naar de tips of waar nog op te letten. Groet, Bob PS. ik heb een ABS pomp gekocht met nummer: 1j0614117a. dit komt niet overeen met het nummer van de pomp die er nu inzit? of zijn ze allemaal vergelijkbaar en uitwisselbaar? hoe zou ik dit kunnen checken? |
|
||||
|
||||
Voor het ontluchten is er evt. speciale apparatuur op de markt die druk zet op je remvloeistofreservoir.
Wat ik meestal doe is reservoir vullen, nippels opendraaien, bakje koffie pakken en wachten tot de vloeistof door de module stroomt. gaat langzaam maar werkt goed en nog nooit problemen mee gehad. pompen met je pedaal helpt niet, hoef je dus ook niet te proberen. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb een easybleed. ik begrijp dat het daarmee zal moeten lukken zonder het pedaal in te drukken?
|