#381
|
|||
|
|||
Sorry ff verder omhoog gescrolld en zag idd hele dashboard golf 4
Haha |
#382
|
||||
|
||||
Weer wat verder met de bedrading, stoelverwarming, achterruitverwarming, stuurkolom, contactslot, lichtschakelaar, instrumentenpaneel.
Bij de zekeringkast ligt nog wel een hoop los dus dat moet ik even uitspitten en het onnodige eruit gooien. De module voor de klapsleutels moet nog aangesloten en ik ben even in de war met de knipperlichten, bij golf 4 zit knipperrelais in de schakelaar en niet in de zekeringkast dus ik moet even kijken hoe de schakelaar met relais dus, vast zit aan knipperlichtschakelaar en de verlichtingslampjes zelf. Heb ondertussen al zoveel schema's gemaakt, gevolgd en omgestekkert dat het begint te duizelen Alle schakelaars en stekkers zijn nieuw Er moet alleen nog een opbergvakje in, twijfel nog wel over de positie vd meters onder of boven
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#383
|
||||
|
||||
goed bezig man! ik word al kippig als ik een paar bestaande snoertjes moet aansluiten
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#384
|
|||
|
|||
Hey,
Net even je topic door gelezen!!!! Super hoe je het allemaal aanpakt zeg Lijkt wel wat op mijn project alleen bouw ik aan een mkII Ga je topic in de gaten houden. Succes Groet Rick |
#385
|
|||
|
|||
Ik heb al eens de alarm licht schakelaar van een golf 4 aangesloten op een golf 2 met een golf 3 kabelboom
Toen gewoon gebruik gemaakt van de interne schakelaar in de alarmlichtschakelaar, stelde niet zo veel voor en werkte gewoon op de oude kabelboom en zekeringkast |
#386
|
||||
|
||||
Daar zijn we weer! Vanmiddag vrij genomen en flink wezen solderen knippen en plakken. Na 6 jaar eens een accu erop gezet en geen rook of vuur, op contact gezet en nog steeds geen rook, tot zover goed!
Alle verlichting werkt op knipperlichten na, instrumentenpaneel leeft, motorregelapparaat leeft ook. Volgende stap is tank leeghalen en een nieuwe brandstofpomp erin en verse peut. Dan motor helemaal nalopen en eens starten dat ding.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#387
|
||||
|
||||
Word een zeer nette golf vr6 zo te zien.
__________________
Iedere dag bezopen, Is ook een geregeld leven!!! MEMBER OF VW-SPEED.NL |
#388
|
||||
|
||||
zo hij gaat erg lekker zo te zien :-)
ziet er erg mooi uit allemaal. ben erg benieuwd naar het einde resultaat .
__________________
-------------------------------------------- -Dagelijks gebruik-touareg V6 3.2 2003 -Dagelijks gebruik-golf 1 cabrio karmann 1.8 1988 -Project-golf 1 VR6 2.8 1983 -Visit alco1's homepage: |
#390
|
||||
|
||||
das altijd leuk geen rook als je auto zo na lange tijd terug een batterij aankoppelt en de lichtjes gaan overal aan, ook al heb je hem nog niet gestart, heb je toch het gevoel dat hij terug "leeft"
|
#391
|
|||
|
|||
Quote:
T is net E.T. |
#392
|
||||
|
||||
Hahaha inderdaad. Ik zat er even heerlijk in, beetje seinen
Nog contact gehad met SLS uit Duitsland, daar zal hij afgesteld worden namelijk. 4 bar originele pomp in de tank 4 bar drukregelaar 315ccm bosch rode injectoren 6 bar externe pomp onder de auto van Bosch Dit is zijn advies dus daarom ga ik het zo opbouwen. De bedoeling is deze week beide pompen te bestellen. In de tussentijd kan ik verder alle bedrading en functies doormeten en afmaken. Ik moet ook nog een stuurwiel hebben trouwens, moet alleen nog bedenken welke.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#393
|
||||
|
||||
zoiets:
|
#394
|
||||
|
||||
Misschien, maar is wel weer nieuwere generatie.....
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#395
|
||||
|
||||
Staat best netjes op een mkIV dash.....
Maar een 300 mm momo stuur vind ik ook erg netjes staan.
__________________
Dodge RAM 1500 |
#396
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat niet goed dan? Ik vind de sturen die in de golf 4 standaard zitten te lomp ogen. nieuwe generatie sturen zijn slank en sprotief vooral VW en Audi. Overigens vind ik dat mijn SuperB ook een mooi stuur heeft: |
#397
|
||||
|
||||
Een golf 4 gti stuur of highline vind ik wel mooi. Zal em wel goed staan!
__________________
Daily: Bmw f30 320d Fun: Porsche Boxster S |
#398
|
||||
|
||||
Ik zou 'n mk4 R32 stuur pakken dan, dat past het beste bij het interieur!
__________________
www.dubclub-online.nl |
#399
|
||||
|
||||
Heren heren ik raak in de war
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#400
|
||||
|
||||
Ik vind tie van de SuperB ook mooi als je het logootje er uit kan wippen ?
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |