|
||||
|
||||
Dat is pas snel !!
beginnend bestuurder raakt na 1 dag rijbewijs al weer kwijt
Denk niet dat we deze bestuurder snel weer in het verkeer terugzien. Of het moet al op een fiets zijn.
|
||||
|
||||
netjes
|
||||
|
||||
Goed gedaan kut!
|
|
||||
|
||||
Knap werk om daar een snelheid van 171 km te halen
Redt ik niet met mijn Golfje, als ik dat al zou willen |
|
|||
|
|||
Er zit wel een fout in het artikel. De Meint Veningastraat is in de bebouwde kom en daar mag je 50km, en geen 70km wat er in het artikel staat.
|
||||
|
||||
Quote:
Dan nog. Het is onverstandig hard.
|
||||
|
||||
op een of andere manier lijkt me dat toch raar, als je net je rijbewijs hebt heb je toch nog totaal geen inzicht, dan weet je toch dat je niet belachelijk hard moet gaan rijden? en neem aan dat je weet waar je mee bezig bent, ik zou liever gewoon normaal rijden (tegenwoordig kan dat ook niet meer zonder iemand voor je te hebben die overal te zacht rijd) dan dat ik iemand aan/doodrijd en daar heel m'n leven nog mee rond te moeten lopen, en iedere maand weer werken voor mezelf en diegene die ik aangereden hebt.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
1 woord ?? Oliedom...
|
||||
|
||||
Quote:
En niet anders
|
|||
|
|||
De politie had de verkeerde bril op:
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Tussen de Euroborg en de A7? Ai! Mooi stukje weg, heerlijke bocht voor volgas. Maar ook grote pakkans... (De aller-allermooiste bocht die ik ken om hard doorheen te gaan is net buiten Blijham richting Bellingwolde. (Foei Ben, mag niet).stom he, ik vind 't gewoon lekker )
'79 Golf S 1.5 Aut. Last edited by ben zine : 17-02-2014 at 16:48. |