|
||||
|
||||
Damn, wat een wijs project, RESPECT. Zijn dat nou Quartet bumpers?
|
||||
|
||||
heel heel mooi gedaan...daar in die werkplaats is heel wat know how en ambitie aanwezig zeg ..goed bezig!
|
|
||||
|
||||
Mooi hoor. Respect voor het werk en de details. Vind het interieur super gaaf!
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
Knap project hoor !!
Hemeltje monteren is ook leuk werk he !!
|
||||
|
||||
klopt, dit zijn quartet bumpers
vandaag weer wat geklust ik had de linker hoedeplankdrager eerst bekleed met schuim, maar dit werd niet mooi dus dat heb ik er weer afgehaald nu bekleed met skai netjes geworden vind ik. morgen weer verder
|
||||
|
||||
Netjes, Dat is ook zo!
|
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd hoe je dat netjes pas gaat krijgen. Maar als ik het nu al zie komt dat wel goed.
|
|||
|
|||
Dennis lees even verder terug haha
Het is al pas gemaakt |
|
||||
|
||||
vandaag even de bekleding van de stoelen afgehaald en in de wasmachine gedaan. alleen de zitgedeeltes. de leuningen waren niet erg vies. kan ik gelijk de bekleding en het schuim wisselen van links naar rechts
|
||||
|
||||
Leuk dat interieur zo , respect ook voor het vrouwtje krijg die van mij niet in een mk1 hahah
|
|
||||
|
||||
haha, mijn vriendin interesseert het niet zoveel maar ze heeft een paar eisen
*stuurbekrachtiging *goede kachel *niet veel lawaai dat laatste is wat lastig maar als je niet teveel gas geeft gaat het prima
|
||||
|
||||
Hahaha 6 cilinder is toch geen herrie
|
|
||||
|
||||
puur genot dat geluid
|
|||
|
|||
Idd hahaha
|
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit .
|
||||
|
||||
het begint op te schieten nu
achterbank zit er nu in inclusief alle bekleding eromheen beetje onduidelijke foto maar ik heb de complete binnen bekleding ingezeept en met de hogedrukspuit schoongespoten en aan de waslijn gehangen ik heb mijn voorruit laten beplakken met een zonneband maar ben er nog niet over uit of dit bij deze auto past. pewi gaat even informeren voor me wat een gti ruit met zonneband kost. als dat meevalt dan gaat deze ruit in mijn 20 klepper, daar vind ik deze persoonlijk beter bij passen
|
||||
|
||||
Netjes hoor zo met de achterbank!
Totaalplaatje ziet er ook goed uit, alleen de zonneband zou ik niet doen zo... |
|
||||
|
||||
Ben jaloers op je achterbank echt mooi gedaan !!!
|
|
||||
|
||||
Begint echt mooi te worden! Zeer strak gedaan allemaal!
|
||||
|
||||
ziet er heel supper uit tim toppie