![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb net het heugelijke nieuws gekregen dat ik over een paar maand een week naar New York kan 8)
Omdat ik al verschrikkelijk lang op zoek ben naar amerikaanse stukken voor op m'n golf 2 (zoals bv een bumper zonder kentekenuitsparing) heb ik de volgende vraag: kan er iemand mij helpen (internet)adressen van plaatsen waar ik terecht kan voor dit soort stuff? iets in de stijl van http://www.autobodypartx.com/volkswagen-car-parts.html (maar dan niet enkel online) moet toch te vinden zijn daar... ik hoor het graag 8)
|
||||
|
||||
![]() en dan? een bumper in de handbagage?
![]()
|
||||
|
||||
![]() desnoods
![]()
|
||||
|
||||
![]() zal je denk ik nog wel tegenvallen, of daar regelen dat ze het verschepen ofzo
|
||||
|
||||
![]() zaag je hem toch overmidden en lijm je hem weer bij elkaar in belgie...
|
||||
|
||||
![]() als ik hem dan toch al gekocht heb kan dat misschien als nood oplossing dienen ja :mrgreen:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toen ik naar Venezuela ging, moest mijn golfsurfplank ook mee met de handbagage ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat zullen ze leuk gevonden hebben :p
|
|||
|
|||
![]() gewoon inpakken en meenemen
|
||||
|
||||
![]() Kan je voor mij een ABA blok meenemen alsjeblieft????????
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb destijds metalen benzine filters mee proberen te nemen, dat gaf een hoop gezeik zeg, die Amerikanen zijn niet zo flauw. Ik denk niet dat je een bumper meekrijgt als handbagage. |
|
|||
|
|||
![]() :P Geeft geen moeilijkheid maar moet wel in het bagageruimte.
Veel success |