|
||||
|
||||
draagarm bout vastgeroest
Hallo, ik wil graag mijn draagarm onder de Auto vandaan halen, Maar nu zit de bout vastgeroest in de pasbus van het rubber. Dus de bout wil niet los. Kan hem wel draaien, Maar ik vervorm alleen Maar de ophanging, Maar hij blijft vast in de bus. Iemand een tip???????
|
||||
|
||||
Quote:
WD40 de tijd geven en anders warmstoken.
|
||||
|
||||
Als je draagarm toch vervangen moet worden zou ik alles ertussenuit slijpen...
Dan met een dremel een sleuf in de bus in het rubber maken, schroevendraaier ertussen slaan. Dan zou hij best los moeten willen denk ik!
|
||||
|
||||
Eigenlijk moet de draagarm niet vervangen worden, maar de complete ophanging krijgt een opfrisbeurt, likje verf etc. Dus als het niet anders kan, moet hij er maar onder blijven. als fussee eraf is kan ik hem ook wel onder de auto zwart maken. Het probleem is meer dat de bout los moet omdat de stabilisator hier aan vast moet.
|
||||
|
||||
Ik zou hem heet stoken. Dan komt hij wel los. Wel daarna ook je rubber vervangen vermoed ik.
|