|
|||
|
|||
Golf 2 V6
|
||||
|
||||
Geen geld!
|
||||
|
||||
Echt geen geld.
Hier en daar wat originele onderdelen en klaar is kees. |
|
|||
|
|||
en op die 3 puntjes van aandacht kun je ook geen breuk over vallen!
|
||||
|
||||
Wat ik me altijd afvraag: als deze ook het vermogen/gewicht aanpast op kenteken en dan uitvoert naar België, kan dat goed komen?
Of komt er meer bij kijken? |
|
|||
|
|||
bodem zit ook werk aan is wat verrot op pleken heb er bij wezen zien en motor wat puntjes heb hem laten staan toen.
|
||||
|
||||
Quote:
normaal moet dit gewoon keurbaar zijn in belgië met eenmalige goedkeuring enkel durf ik er mij hand niet voor in het vuur steken ... sommige auto's willen ze gewoon niet in belgië inschrijven
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Duidelijk toch? Ik heb die auto ook al ooit eerder te koop zien staan, volgens mij was die toen wel wat hoger geprijsd.
Als zo'n auto voor dat geld te koop staat kan je er donder op zeggen dat er wat mis mee is, dat is logisch lijkt me.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik moest de zin 3x lezen op te begrijpen wat er bedoeld wordt. Miste wat woorden en leestekens
|
|||
|
|||
Ik dek dat de km-stand van de auto (330.000km) de mensen ook afschrikt. De motor daarin tegen heeft 170.000 km gelopen, maar dat neemt niet weg dat de auto wel wat aandachtpuntjes/laswerk kan hebben.
Daarnaast betaal je de volle mep voor wegenbelasting. Een 84'er was al verkocht geweest, maar waarschijnlijk ook weer duurder |