|
||||
|
||||
Borrelnoot
Ik zie dit forum regelmatig voorbij komen, dus ik dacht toch maar even om me zelf voor te stellen en wat rond te kijken.
Mijn naam is Xander, 23 jaartjes jong en woon in Noord-Holland. Ik heb inmiddels 3.5 jaar mijn rijbewijs, dus mijn auto verleden is nog niet zo heel interessant. 1. Peugeot 205 1.1, Eerste auto. (Paar maanden in gereden tot hij zo'n beetje uit elkaar viel) 2.De aanstichter van mijn "liefde" voor VAG. Golf 3 1.6 uit 1993, 3 jaar lang trots in gestuurd, verkocht ivm met aanschaf huidige auto. Ik mis de wagen nog altijd. Toen ik hem net had: En in zijn laatste jaar bij mij: 3.Mijn huidige auto, Seat Leon 1.8T Topsport uit 2004. 4.Oja! Dan hebben we nog mijn rode Cadillac, winter-auto! Die is sinds 19-12-2013 voorzien van nieuwe APK+uitlaat, en sindsdien ook in mijn bezit, omdat ik dacht dat het ging sneeuwen. Maar gezien we deze winter bijna in onze korte broeken kunnen lopen hier in Noord-Holland, ga ik mijn Leon weer van stal halen.En staat deze dus te koop. Aldus mijn voorstelling! Gr, Xander |
|
||||
|
||||
Welkom . Mooie leon heb je daar
|
||||
|
||||
Quote:
Ja bedankt. |