|
|||
Quote:
Zie ik ook af entoe in helvoirt en oisterwijk staan |
|
||||
Quote:
Klopt, ik weet wel als ik het goed heb, van wie hij geweest is, maar van wie hij nu is geen flauw idee
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
Afgelopen nacht in Sittard op het Tempelplein
Vanmiddag rond half 4 richting stein op die brug met stoplichten en wegversmalling een lage paarse golf 3, ff later in stein thv het winkel centrum een lage donkerkleurige geloof groene corrado, zwaaide terug En weer ff later op de rijksweg tussen Sittard en Geleen een zwarte Jetta MKV, zwarte ramen, zwarte grill, laag op Detroit wielen en een hoop stickers op het achterraam, was geloof ik een belg.
Quote:
Die ik bedoel is wel een rallye en staat op witte velgen |
|
|||
Gisteren in Maastricht bij de Geuselt een lage grijze Golf MK2, nog even gezwaaid Reed in Bordeaux rode MK3.
|
|
|||
Net in horst bij het tankstation reed een mooie zwarte corado mooi laag. Reed ook lekker vlot weg:p iemand van hier?
|
|
||||
Vandaag op de parkeerplaats bij de HTS Autotechniek in Arnhem een bordeaux rode polo met BBS RA en een Volksforum keykoord om de binnenspiegel( Kenteken SN-FB-17 ).
Had hem naast mijn Golf geparkeerd
Quote:
wielen kun je wisselen he zou goed kunnen dat het wel witte zijn weet ik niet, heb hem alleen volgens mij op zwarte velgen zien staan
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
Quote:
hmm.. daar heb ik m nog nooit gezien..
|
||||
Vandaag, rond het middaguur A 28 voorbij Zwolle richting Meppel: Hele mooie Caddy, met touran front (?) dikke bbs en en lekker laag Vh-xxx-d. Wie o wie
Deventer ca 16.00u rijdend vanaf A 1 richting Snippeling sbopping centre: een hele lage en vooral brede zwart 6 N, witte cupvelgen en veel stickers op de ramen erg mooie auto, die zonder die stickers nog mooier is. wie o wie. Zwolle Kwik fit Veeralle: naast de groene 6n van Andre een witte Mk V golf met Mercedes Amg velgen gepolijst. Nwe aanwinst van iemand?? |
|
||||
Quote:
Dat was ik idd. Deed jij duimpje omhoog in de skoda station?
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 15:14. |
|
|||
Quote:
Vandaag nog gezien op n65 Op witte wielen haha |
|
||||
Quote:
zou goed kunnen, weet ook niet waarom dat hij er de hele dag mee rond rijd, je ziet hem echt overal, niet dat ik er last van heb ik weet dat hij wel eens bij JWraceservice komt in Haaren, maar verder weet ik het niet