|
||||
|
||||
Quote:
Nee, maar dat hoeft ook niet hoor
|
|||
|
|||
Ik wil me ook graag op geven
Mn passat heeft ook een lelijk deukje in het achterscherm. Zal tevens mn camera meenemen om wat foto's te maken
|
|||
|
|||
Ik moet me helaas afmelden, lig de komende tijd nog plat met een volledig gespalkt been
|
||||
|
||||
Prutser
Beterschap Martin.
|
|||
|
|||
Quote:
Jaja, dat krijg je met judo workshops met Dennis van der Geest, ik heb gewoon verloren haha Thnx Chris
|
||||
|
||||
Steenslag? bescherm je auto met Xpel folie
Beste forumleden,
Op zaterdag 8 februari kun je een kijkje komen nemen in de keuken van Connectin Europe. Wij zijn distributeur en trainings-installatiecentrum van Xpel steenslagbeschermingsfolie. Wat kun je op deze dag verwachten. We geven meerdere demonstraties van het aanbrengen van de folie. Daarnaast is er de mogelijkheid om ook zelf eens de folie aan te brengen. Bekijk hoe je eigenhandig gemaakte krassen verdwijnen uit de folie . Kortom genoeg te vertellen en te bekijken. We zijn vanaf 9:30 aanwezig op de Kraaivenstraat 25-04 in Tilburg http://goo.gl/maps/8B1c8 Tot zaterdag! Last edited by VeeDubber : 05-02-2014 at 15:12. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd het zaterdag in het echt te zien!
Last edited by VeeDubber : 05-02-2014 at 15:14. |
|
|||
|
|||
Kan ik mezelf nog aanmelden voor t uitdeuken ??
Ik heb 2 deukjes in mijn golf 1 zitten waar ik graag even naar wil laten kijken |
|
|||
|
|||
Dank je , moet ik er nog op een bepaalde tijd zijn of gaat t op volgorde van aankomst ?
|
|
||||
|
||||
08 Februari 2014 - VOLKSFORUM CAR CARE DAG Tilburg - -Zijn er nog andere regels?- Op de Car Care dag is iedereen van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen. Echter werken we met een inschrijvingslijst van maximaal 25 auto's voor het uitdeuken zonder spuiten omdat we hier een bepaalde capaciteit hebben. Aanmelden voor het uitdeuken zonder spuiten kan tot deze lijst vol is. Tijdens de dag zelf werken we echter niet via deze lijst maar volgens volgorde van binnenkomst. Ben je er vroeg bij, dan ben je ook vroeg aan de beurt.-Wat is de exacte locatie?- Deze dag vind plaats op Kraaivenstraat 25-04 in Tilburg |
|
|||
|
|||
Oeps overheen gelezen 😚😚😚 , bedankt
|
|
||||
|
||||
Wegens te vol schema ga ik het morgen niet redden. Jammer! Had het leuk gevonden wat VF leden te ontmoeten!
VW Golf 3 Cabrio 2.0i VW Passat 1.6i Trendline VW Golf 2 1.6i CL -> Exit VW Passat 35i 1.8i CL -> Exit Cordoba 1.4i 16v Vario ->Exit Cordoba TDI Vario Signo ->Exit VW Golf 3 TDI CL Variant-> Exit VW Vento TDI GL Highline -> Exit |
|
|||
|
|||
Ik kan het niet vinden?
|
|
|||
|
|||
Toch wel😋
|
|
||||
|
||||
Even wat spuitwerk ophalen en dan kom ik ook even langs kijken
|
|
|||
|
|||
Ik ben net terug
Het was een gezellige dag en weer met veel nieuwe mensen kennis gemaakt De golf is weer een paar deukjes armer en er konden meer deukjes uitgehaald worden dan ik had verwacht 👍👍 Bedankt voor de middag mannen |
|
||||
|
||||
Helaas niet meer gehaald
Er lag een erg vervelende drempel richting de spuiter en daar vol op geklapt dus resultaat: Kapotte carterpan |