#41
|
||||
|
||||
gave 1 man,stoer dieseltje erin....al wat aan die cabby verbouwd?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#42
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje Nee nog niet, ben gisteren wel voor velgen wezen kijken... Eerst wil ik de diesel helemaal klaar hebben. Audio inbouwen enz. Die cabrio laat ik eerst de winter overleven, daarna nieuw dak, verlagen enz... Groet, Gerrit |
#43
|
|||
|
|||
hey hallo mooie stoere golf 1 diesel !! zit ik hier ook bij de mensen die er verstand van hebben ? -) ik heb zelf een golf2 gtd uit84. heb probleem hij wil niet aanslaan als ie koud is vreind van mij had zaterdag even gekeken anders brandstof filter op gezet ontlucht en uiteindelijk deed ie het weer alleen twee dagen later niet meer aan te krijgen baal volgens mij gloeit ie gewoon voor en krijgt ie ook brandstof iemand ervaring iedee?
mvg Marcel |
#44
|
||||
|
||||
Quote:
Marcello gewoon nieuwe gloeiboegies erin en hij doet het perfect ik had ook dat hij pas na 4x starten pas starte gewoon 4 nieuwe gloeiboegies erin en als goed is is je probleem voorbij! Als ik de mijnes gestart kreeg starte hij daarna gewoon perfect ook al deed je hem 30x uit maar als hij koud werd zelfde gezeik |
#45
|
||||
|
||||
Idd leuke diesel tuning.
Koud start ie niet zo lekker? TDI inbouwen, ik hoef nooit te gloeien
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#46
|
|||
|
|||
ha gerrit,
veel pelzier met de velgen. het was weer een waar genoegen om je golf1 weer te spotten voor de deur haha. issie al wel gewassen? |
#47
|
||||
|
||||
Quote:
haha, ja dankje Kheb ze klaar liggen voor komende zomer onder de cabbie. Auto ga ik morgenochtend wassen , is hard nodig... Heb je een linkje naar jouw golf1 project? Groet, Gerrit |
#48
|
|||
|
|||
nee heb geen link naar mijn project.
ben nog druk op zoek naar ruimte. als je wat weet moet je het maar even laten weten ... zorg jij maar weer voor een schone 1... dat is beter:P en die velgen ff poetsen hea. groeten jory |
#49
|
||||
|
||||
Het plan was om in het voorjaar 2010 aan de gang te gaan met de cabrio.
Maarja, stilzitten is ook niks he:P Afgelopen zaterdag het dakje vervangen... OUD pvc dak: NIEUW stoffen dakje: Achterste spankabel zit nog niet helemaal goed.... dat moet nog een keer opnieuw. Groet, Gerrit
__________________
Golf MK1 1.8 KR - Webers Golf 6 GTI Ibiza FR TDI 160pk |
#50
|
||||
|
||||
achterruit vergeten?
|
#51
|
|||
|
|||
ha gerrit,
valt zeker niet mee stil zitten! maar ziet er alweer goed uit. succes met de cabbie |
#52
|
||||
|
||||
Quote:
Ha, die van mij is van 31/01/1994!! Last edited by sponzenbroekske : 02-12-2009 at 19:17. |
#53
|
||||
|
||||
Echt hele mooie kleur!
Is dat een originele VW-kleur? |
#54
|
||||
|
||||
Mn diesel in wintertrim:
gemaakt met mn mobiel... Groet, Gerrit
__________________
Golf MK1 1.8 KR - Webers Golf 6 GTI Ibiza FR TDI 160pk |
#55
|
|||
|
|||
zo de wintertrim staat oo kgoed hoor!..
kan je de zomerwieltjes eens even goed schoonmaken spaak voor spaak.. |
#56
|
||||
|
||||
Quote:
Ben daar inderdaad mee bezig... Spaakjes is goed te doen, alleen rond die boutjes Ga ze loshalen en goed schoonmaken... Groet, Gerrit
__________________
Golf MK1 1.8 KR - Webers Golf 6 GTI Ibiza FR TDI 160pk |
#57
|
||||
|
||||
Dit topic maar eens onder het stof vandaan halen.
Afgelopen zomer de TD omgebouwd naar een KR op Webers. Je raad de reden al: belasting voor oldtimer diesels. Hieronder heel kort wat er gebeurd is: - Gereviseerde G60 remmen voor - 16v achteras met schijfremmen - KR motor met webers - Versterkte koppeling en G60 bak met (lange) 5e versnelling van een TDI die ik achter m'n TD had hangen, overgezet naar de KR. - Nieuwe tank, brandstofpomp, leidingen - Powersprint 4-2-1 spaghetti spruitstuk met compleet RVS 60mm uitlaatsysteem Hieronder het laatste ritje met de TD er nog in. Overzichtsfoto. De TD eruit en de KR klaar om erin te hangen. Eerst even de motorruimte netjes gemaakt/gespoten. KR erin hangen. Hier hangt hij erin. Bedrading etc. nog wel netjes maken. Foto van de nieuwe uitlaat (spaghetti zat toen al aan het motorblok) Momenteel staat de Golf geschorst in de schuur. Webers zijn intussen afgesteld. Alleen moet er nog een benzine tellerklok in i.v.m. toerenteller. Daarna naar de RDW om laten keuren. Eind van de zomer een Golf 6 GTI van 2011 gekocht, met maar 22.000km op de teller. Hier heb ik verder geen plannen mee.
__________________
Golf MK1 1.8 KR - Webers Golf 6 GTI Ibiza FR TDI 160pk |