|
||||
|
||||
scirocco II en 17 inch
Hallo, wie heeft er ervaring met 17 inch onder de Scirocco II, past dit nog zonder slijpen??
|
||||
|
||||
Hangt van de de ET, bandenmaat en verlaging af.
|
||||
|
||||
denk niet dat het gaat lukken ... of wacht secondje
hier een foto van een scirocco met 17" BBS
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat staat wel heel dik, nog dingen moeten aanpassen??
|
||||
|
||||
Quote:
geen enkel idee deze auto stond te koop op Vag Verkoop/koop op Facebook mocht het je interesseren probeer ik contact op te zoeken met hem
|
||||
|
||||
Ik denk dat je dan een hele grote draaicirkel krijgt omdat je dan niet meer fatsoenlijk kan sturen.
Die grijze op de foto is op air! En volgens mij heeft hij een aantal foto`s van zijn scirocco gephotoshopt maar weet het niet zeker meer. Ik heb er zelf 16 inch onder, gaat net. Last edited by sciroccofiel : 01-02-2014 at 20:18. |
|
|||
|
|||
Hi,
Geen problemen mee, heb normaal gesproken zwarte 17 inch 7,5 J Wolfrace voor de winter er onder, met 215/45/17 achter en 205/45/17 voor. Nu nog steeds geen winter dus rij met Borbet T 16 inch breedset 7,5 J voor en achter 9 J. Heb Weitec schroefset en spoorverbreders. Zal eens kijken waar de foto's zijn, kan ze nu even niet vinden. Velgen zitten nu onder andere Rocco (Rieger1) en daar loopt ook niks aan. Ligt er ook aan of je nog achterbank hebt en wie er mee rijd hahaha Gewoon kwestie van beetje proberen |