|
||||
|
||||
haha mooi om de eerste en laatste post (foto) te zien..
afblijven zegt de vrouw en dan langzamerhand gaat toch iedereen er aan beginnen. net zoals iedere "daily". we blijven immers jongetjes in een grote mensen lichaam ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
Klinkt helemaaaaaal niet herkenbaar dit...
|
||||
|
||||
hehehehehehe....en allemaal onder politieke onschendbaarheid gedaan
|
|
||||
|
||||
Mooie variant
die laatste foto vind ik echt dik alleen jammer dat ik er op sta met mijn dikke harses :P
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Ha,
de unterschut 1J0018930C, beschermt deze ook het subframe? Is deze laag genoeg en van metaal?? Ik heb her en der wat 'krassen' op mn bodem, uitlaat, onderste motorsteun en subframe. groet Ed |
|
||||
|
||||
US voorbumper in bestelling en respray van de snavel.......
|
|
||||
|
||||
mooi ding!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Bietje TLC dr tegen aan kletsen:
|
|
||||
|
||||
Zo! das snel !
|
|
|||
|
|||
Kijk aan lekker bezig
zo te zien krijgt ie het zelfde us neusje dat ik vd zomer op de mijne heb geplaatst |
|
||||
|
||||
Mogge.
Neusje dr op, achterbumper mee gespoten, spiegels en grill in t zwart plus zwarte koplampen. Vraag; welke soort lip....dikke lip, dunne lip, stoere lip, gare lip passen er op de US bumpert? Ik had een V6 maar uiteraard past die niet meer. Iemand een rete goed idee of die weet wat past? Behalve de std lip dr op.......1J0 805 903A B41 (bedankt Marc) |
|
||||
|
||||
Lekker bezig Ed
|
|||
|
|||
Deze lip past ook 1J0071609UB9AX kijk maar is via google of bij ecs tuning http://www.ecstuning.com/Volkswagen.../Front_Bumper/2
|
|
||||
|
||||
Ja, daar waren we ook al achter, maar die kost $350 + shipping en import-kosten
|
|
||||
|
||||
met de huidige dollarprijs is dat 3 euro 24 cent
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoi,
mooi geworden de variant! =D even vraagje, heb je toevallig n foto van hoe je stabilisatorstang bevestigd is? zegmaar met de koppelstangetjes? heb al n v6 stang, alleen kom er met de koppelstangetjes niet uit.. Groetjes!
|
||||
|
||||
Ja dat kan. Ik heb stalen afstand busjes gebruikt.
Zal eens foto plaatsen vanmiddag. |
|
||||
|
||||
Mooie koets..... Mss zie ik je nog een keer rijden in de buurt....
|
||||
|
||||
dit is alweer de tweede.....zucht
|