|
||||
|
||||
das vlakbij .. geen adres?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee gelukkig niet nodig gehad . Maar man is niet te vertrouwen |
|
|||
|
|||
Eventjes achter de golf hangen en zorgen dat ie iedereen netjes terug betaald .
|
|
|||
|
|||
Quote:
http://assen.citysite.nl/link/1/nie...v riendin.html Ik volg het hier nog en wil vooral anderen behoeden want net als veel mensen heb ik een druk leven van hard werk en dan vergeet je nooit dat je zo genaaid wordt door zoon parasiet . heb al mijn gesprekken met hem hier nog op papier. helaas moet ik nodige info van oude pc afhalen inmiddels. nog even wat beknopte info (niet helemaal up to date) patrick wouterse assen (oude adres heb ik hier nog waar zijn toenmalige vriendin woonde waar hij een kind van heeft. die vriendin heb ik aan de lijn gehad) giro rekkening 1565410 (hier moest ik 350 euro naar overmaken. nooit iets gekregen. geeft hij ook toe. dreigt dan wat. 0616211072 op dit nummer hoor je meestal de voicemail. misschien herken je het 0619445633 hier kun/kon je hem wel bereiken. Sinds 22-03-2014 staat bij zijn whatsapp: "Voor niemand meer berijkbaar". Ik heb hier nog een nummer dat ik zal zoeken waarop hij bereikbaar is en WHATSAPP heeft. hier zie je gewoon een foto ook van dat golffie1 meen ik Toen hij mij oplichtte gebruikte hij een foto van een polo G40 met velgen die ik zou kopen. die foto heeft hij gejat ofzo denk ik maar bij het kenteken kwam dit adres toen: AR ROSEMA KUUNDERHOF8 (appartementencomplex) 8431 DZ OOSTERWOLDE FRIESLAND verder is bekend dat hij jaren terug al vastzat. 17 paginas strafblad heeft. alleen al 30000 schuld had bij woningstichting en andere voorzieningen en hij gaat gewoon verder. ondertussen betalen wij verder van onze belastingcentjes aan zoon figuur Last edited by TomTom : 26-12-2014 at 12:26. |
|
||||
|
||||
Hij zit zelf op dit forum ja. Dit heb ik al eens aangegeven.
Dikke-mk1-g60 Dat is hij. |
|
|||
|
|||
Quote:
Kunnen ze dat soort volk hier niet gewoon weren? Account door de shredder en IP blokkeren? |
|
||||
|
||||
Zou zeker moeten kunnen toch? Gewoon doen.
Mij hebben ze laatst nog gepakt op een grilletje. F via marktplaats. Feike heet hij, heb z'n gegevens ook nog wel ergens. Was maar om 16.75 euro, dus ging meer om het principe, maar goed, als je zegt dat een grill honderd procent heel is, moet hij dat ook wel echt zijn. Niet dat de ophangpunten zo verneukt zijn dat je er echt helemaal niks meer mee kunt. Zet het dan netjes terecht, neem het terug of tref een schikking, maar dat doen zo niet, oh nee hoor, dan is er geen gehoor meer. EDIT: hij komt uit Uithuizen. Wil liever niet meteen al zijn gegevens het internet op slingeren. Voor kleine bedragen geloof ik het wel en maak het steeds maar goedwillig over, voor grotere bedragen neem ik het alleen aan onder rembours. Die garantie wil ik hebben. Gelukkig zijn er ook mensen die wel eerlijk zijn. Laatst een postgolf lampje toegestuurd gekregen waarvan een clipje af bleek te zijn. Was hem niet opgevallen en na confrontatie heeft hij netjes 15 euro terug overgemaakt naar mijn rekening. Top! Alle lof voor deze mensen. Last edited by Barn171 : 27-09-2013 at 16:43. |
|
||||
|
||||
Ik stuur nooit iets onder rembours, krijg die vraag
Wel vaker, met velgen ed. Kan er net zo goed bakstenen indoen, Dan heb je pakket ontvangen, betaald en voor getekend Plus de extra rembours kosten 99% maakt pakket later pas open |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee. Hij is hier bekend. Kwestie van "keeping your friends close and your enemies closer" IP ban werkt tegenwoordig toch niet meer.
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt, snap ik wel. Proxy servers... Maar ook aan cookies kun je zien of het dezelfde gebruiker is, ongeacht op welk IP hij zit. |
|
|||
|
|||
Golf1 Rieger
hellas is deze oplichter de dag van vandaag nog actief ik had een hele mooie golf1 rieger wou ik eerst ruilen tegen zijn golf cabrio achteraf bleek dat ding ook erg verwaardeloosd te zijn dus niet akkord gegaan met ruil terug naar huis ik had hem nog hij had mij ook al van te voren gezegt dat hij met papegaaien deed fokken dus met vrouw over gehad is goed ik heb ook wel interessen in de papegaaaien zo gezegd zo gedaan hij is helemaal uit drenthe naar uden gekomen savods laat alles haastig enzo ik op gezogt die papegaaien leverden niet meer dan 800 euro op dus hem gelijk terug bellen wordt niet meer geanwoordt dus ik ben zwaar opgelicht ik had mijn golfje voor 2500 te koop op mp reken uit mijn verlies
1700 zwaar verdiende en zure euris al mijn lieFde in de golf mijn uren en mijn werk als er mensen zijn die mij kunnen helpen graag VW LOVE 4EVER PEACE |
|
||||
|
||||
Wow! ik begrijp er echt helemaal niks van!
Paar hoofdletters en punten doen wonderen. Maargoed wat ik uit je verhaal begrijp heb je je golf 1 rieger geruild voor een papegaai, dude :P Verlies maken ben je zelf bij, had hij nou een dooie papegaai meegebracht is het anders :P
|
||||
|
||||
"Now that's what I call a dead parrot."
|
|
||||
|
||||
Over MP gesproken: ene Neville uit Drachten adverteert met allerlei VW-spullen. Maar in de advertenties staat dat hij in Harkema woont. En vorige week heette hij nog Ruud!
Bovendien denk ik dat het dezelfde persoon is die eerder als "L Friesland" resp. "Venema" op MP stond. Er was ook nog een "supersport" (ook uit Harkema), maar ik weet niet zeker of dat ook dezelfde is. Hoe dan ook: ik vind dit verdacht. Het gebruik van een schuilnaam is al niet erg fris, maar als je die ook nog elke paar weken verandert... |
|
|||
|
|||
Die gast is gewoon smoel van lord of the rings het is gewoon een zware ******leierrrrr. ik zal gesprek van middag nog iets op op orde maken zodat hij wat duidelijker is
|
|
||||
|
||||
@Golf1_rieger: Waarom opgelicht? Hij heeft gewoon goed gehandeld. Vervelend dat jij de waarde van het product verkeerd in hebt geschat. Maar je had natuurlijk ook wat onderzoek kunnen doen. Als mensen happig zijn om direct een deal te maken zit er meestal iets achter.
Hopelijk vind je weer een mooie auto om aan te sleutelen.
|
||||
|
||||
Van ruilen komt..........
|
||||
|
||||
Ik bied 12 dwergparkieten
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
De beste oplichtingen zijn nog steeds "een velg is een beetje krom, maar je merkt er niets van, als je hem achter monteert" ..
en dan ga je naar de velgenrichter... en betaal je 180 euro, omdat 45 euro/velg * 4 velgen = 180 euro... en dan is een "setje voor een leuke prijs" plotseling gewoon een "setje voor een bovengemiddelde prijs" |