#1
|
|||
|
|||
Ervaringen met salzmann subframe
Ik heb me al gek gezocht hier op het forum, en ben er achter dat je voor een polo ombouw naar big block een salzmann subframe nodig hebt.
Is er iemand met een project bezig (geweest) die hier mooie foto's van heeft? Wat word er nog meer aan onderdelen gebruikt bij zo'n subframe? Kan je je orginele stuur inrichting blijven gebruiken? Enz enz. Ik overweeg nu een 400 meter auto te maken die NIET straat waardig is. Helaas ben ik bekent met de kosten en de tijd die zo'n project met zich mee brengt. |
#2
|
||||
|
||||
Met een berg laswerk kun je ook zonder subframe werken.
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |
#3
|
|||
|
|||
Dat is wat ik ook overweeg. Prijs/werk.
Maar met foto's en voorbeelden heb ik sneller een idee of het haalbaar is. Ik heb al een auto staan, maar voordat ik deze helemaal verslijp wil ik enig idee hebben waar ik aan ga beginnen. Heb jij foto's van zo'n project? Heb zelf al het 1 en ander gevonden op het net. Maar gewoon via het simpele google. |
#4
|
||||
|
||||
zelf een frame lassen, salzmann frames kosten dik geld en zijn niet precies passend!!
deze kerel maakt juiste frames op maat: http://www.polotreff.de/profil/22251 mail die maar eens als je Duits kunt, en anders Engels dat lukt hem ook wel.. zonder frame met een big block is niet veilig mee te rijden...... kan wel maar gaat geheid fout.. |
#5
|
|||
|
|||
Wat ik van Salzmann gezien heb doet echt niet onder voor die frames van ''Tieflader''
Als je een beetje handig bent en fatsoenlijk kunt lassen kom je heel ver, alleen die ''querlenker'' draagarmen is dan even puzzelen. maar als ik een frame moest gaan kopen zou ik zelf naar Salzmann gaan. A, omdat het geen thuisbeuner is maar een firma. B, omdat ze bij Salzmann al sinds eind jaren 90/begin 2000's al big block 16v's en 20vt's in polo's bouwen. Dus kennis/ervaring is er genoeg, mocht je vragen of problemen hebben met inbouwen. |